Gå til innhold

Smitt`s Bmw 318is Coupe E36


Smitt
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff, sånt er surt. håper du fikk bilen billig.

fikk den til en grei pris så det er ikke noe krise, men det er så jævla irriterende når jeg ser han har hatt det av nylig og han sto der og lovte at bilen hadde gått pent hele tiden. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånt er surt. håper du fikk bilen billig.

fikk den til en grei pris så det er ikke noe krise, men det er så jævla irriterende når jeg ser han har hatt det av nylig og han sto der og lovte at bilen hadde gått pent hele tiden. :evil:

Kanskje du kan få et par lapper tilbake,siden han lovte, alltid lurt å skrive kontrakt uansett hva man kjøper og fra hvem..

Men gratulere med en sprek isbil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke begynne å grine til han. Skal nok ordne det. river ut motoren igjen og tar av bunnpanna. Finner fort ut om det er mye mos der. Bilen går jo, men høres ut som et helvete :? Hva må jeg bytte hvis jeg skal ha i en 6`er? mye jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør uansett gi han en tilbakemelding på at motoren er rask. Folk som selger dårlige varer bør få vite at kunden ikke er fornøyd uansett.

Hvorfor ikke bare rive ut råder og stempler, senke kompresjon og bytte litt innmat og montere turbo? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare rive ut råder og stempler, senke kompresjon og bytte litt innmat og montere turbo? :twisted:

du sier noe, men jeg har bestemt meg for å ikke spore av med denne bilen. Skal bare være en bruksbil. Venter på bil fra japan som skal brukes på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har styra litt med diverse andre ting i det siste, men endelig fikk jeg skrudd litt bmw igjen. Har løsna alt rundt motorn så nå er det bare igjen å ta av panseret og vippe den ut. Har ordna meg annen motor med blåst topp så da kan jeg bare skru over min topp på den andre bunn så skal det funke. I alle fall i teorien :?

Har også fått ny front som skal på etter hvert. Venter nok med å lakke den til jeg får speila.

front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automote som har bygd?Ser tøft ut..kom med flere bilder da?
Super tøff lakkering. Morsomt at noen gjør noe anderledes som faktisk funker grise bra. THUMBS UP!!!

Regner med at dere har svart i feil tråd. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...