boost Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 AC Schntizer 8,5x18 orginale eller kopi? pris? hvorfor valgte du mindre et ? mye koster e46 speila? med varm/ elektriske?
Christopher Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Det bilde med den svarte bilen var vel for å vise e36 med e46 speil Moro å følge med her! Håper du får fiksa d
Smitt Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Christopher skrev: Det bilde med den svarte bilen var vel for å vise e36 med e46 speil Moro å følge med her! Håper du får fiksa d åja, stemmer det. Bilen til dama til han som driver Styling Tech tror jeg. Var han jeg kjøpe speila av. boost skrev: AC Schntizer 8,5x18 orginale eller kopi? pris? Det er Replica. Jobber med felger og dekk. Noe vi har der. Ikke så gæren pris boost skrev: hvorfor valgte du mindre et ? Kjører ET15 bak for at det skal bygge mer ut + at det er mer kant og litt søkk i senteret på 5-serie felgen boost skrev: mye koster e46 speila? med varm/ elektriske? tror de koster drøyt 2000,- Usikker på om det er med varme, men er i alle fall med el.styring
Smitt Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 kan jo slenge ut et par bilder av speila. på kjøkkenbenken
Smitt Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Skrevet Mars 16, 2007 oppdatering: Bilen starta igår etter MYE stuk Skal bytte plugger i morra, håper den går greit da. Noen som har vært borti justering av den lille skruen på gass-spjeldet?!? Håper noen kan fikse det for meg i morgen... Da blir det forhåpentlig montering av front, spei, m-list til bagasje-lokk (innkjøpt)l og felger snart Kommer med bilder etterhvert
Smitt Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 front og speil levert til malern idag. Blir lakka ikveld. Legger ut bilder når det sitter på bilen. Forhåpentlig hvis i morgen
Smitt Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 da er front og speil på plass. Er fornøyd jeg Da blir det hjul til uka.
Smitt Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 slenge ut et par bilder med sommersko. Blei M5-felger alikevel
Christopher Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Vi vet allerede reg.nr ditt Blir konge dette , men m.tech lister og nye lykter???
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Drit kult. Mangler facelift nyrer, angeleyes og m3 bakfanger og sideskjørt da.. Brilliantrot? (fargen altså.)
Smitt Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Christopher skrev: Vi vet allerede reg.nr ditt Blir konge dette , men m.tech lister og nye lykter??? veit det. Blei bare sånn da det er samme bilder som jeg brukte i salgsannonsen. Spiritus Sancti skrev: Drit kult. Mangler facelift nyrer, angeleyes og m3 bakfanger og sideskjørt da.. Brilliantrot? (fargen altså.) Har tenkt på det samme selv, men må liksom sette en grense for hvor mye jeg skal koste på bilen. Får se etter hvert.
Søreng Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 digger de speilene.. 2000,- hvor i alle dager fant du de så billig? Blir pent dette her! Fin clean stil, det liker vi
ropa Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Blei fin denna ja Så litt høy ut der bak på bilde 2. Og du sa at du kjørte 60/40 Eller detta var vel gamle bilder.
Gjest Skrevet April 29, 2007 Skrevet April 29, 2007 hvorfor droppa du ac felgene med 5-serie innpress?? det hadde jo blitt skamrått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå