Gå til innhold

Filmer ungdommer som gjør hærverk på bil - HENLAGT!


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt utrolig. Fyren har jo løst saken for dem.

Men er vel for mye papirarbeide involvert slik at det tar for mye tid for politiet... bah - kunne ikke UP tatt seg av dette i stedet for å stå med laseren en dag? ;-)

Hadde vært kraftig føkkd på politiet om det var min bil iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer ikke så en overaskelse på meg. Har selv opplevd at hærverk sak har blitt henlagt grunnet bevisets stilling selv med gode bevis! Og erfaringsmessig så slipper vanekrimminelle unna straff de fleste gangene, bare et klapp på skuldra om å "oppføre seg".. Men du kan banne på at om mannen i gata tar saken i egne hender så blir en straffet for det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, så hadde jeg tatt mopedene fra de og knekt litt plast, demontert og spredt litt deler her og der til det så passe "herpa" ut som straff.

Vet at de syklene der er meget enkle å få med seg om det først skulle gjeldt!

(har hatt en slik selv en gang, men nå har jeg større penere sykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere skjønner vel at politiet ikke har tid til å gjøre sånt, de som MÅÅ ta oss som kjører snøscooter og lager skiløyper der det ikke finnes maskiner til det! Haha...

Nesten litt moro å se hvor mange makt-idioter som er sysselsatt i det yrket der altså! Sabla synd for de som faktisk gjør en god jobb, og tross alt er det jo mange av dem og!

Men det må da være noen en kan gjøre om en møter på et sånt erkefjols!? Jeg hadde trolig tatt saken i egne hender, og reist på besøk! Få som er tøffe i trynet om du møter opp på døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...