espen///M Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 eg ler så eg grine kæ faen folk tenke me http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 495#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 bort med m-merket, lexus lampene og jalla sotinga, så vet jeg ikke jeg.. klart fronten var noe spesiell, men det er ikke det mest upassende jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 hehe, ja si det! Jeg kan ikke fatte selv at noen vil bilen sin så vondt, men som foraets mest brukte settning sier; smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Minner om japse styling, men jeg har sett værre front enn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ingen av dere som hører star wars musikken? Det er ikke en bil det er ett romskip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 det står m-tech i overskriften hans. Hmm.. ser ingen ting som har med m-tech å gjøre bortsett fra emblemet på bakluka! Men, fin var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 stilie lykter... FORAN! men resten ville heller på passe på en japse bil. ble litt for rund i formene etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Rattet hadde han ihvertfall klart å få til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Vel.. Er jo alltids en grunn til at han vil bli kvitt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Rattet hadde han ihvertfall klart å få til..... merkelig han ikke hadde bytta til momo romskipratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Gjennomført harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Åh! Den var bare drtiiit råå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Mangen her som er med i "Orginalpilitiet" hører jeg.må si meg enig med de som sier at bortsett fra den noe upassende fronten og lexus lyktene,så er det ikke den værste jeg har sett. la nå folk style bilene sine sånn de føler. kjedelig om alle kun skulle brukt M3 styling på e36`e. (selv om det passer best da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 ligner en japse bil. ikke no tysker styling det her nei;P men som sakt; smaken er som baken:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå