espen///M Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 eg ler så eg grine kæ faen folk tenke me http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 495#bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 bort med m-merket, lexus lampene og jalla sotinga, så vet jeg ikke jeg.. klart fronten var noe spesiell, men det er ikke det mest upassende jeg har sett Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Wenaas Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 hehe, ja si det! Jeg kan ikke fatte selv at noen vil bilen sin så vondt, men som foraets mest brukte settning sier; smaken er som baken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
espen///M Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 smaken er som baken Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Minner om japse styling, men jeg har sett værre front enn det der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.T Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Ingen av dere som hører star wars musikken? Det er ikke en bil det er ett romskip Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 det står m-tech i overskriften hans. Hmm.. ser ingen ting som har med m-tech å gjøre bortsett fra emblemet på bakluka! Men, fin var den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 stilie lykter... FORAN! men resten ville heller på passe på en japse bil. ble litt for rund i formene etter min smak Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Rattet hadde han ihvertfall klart å få til..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Vel.. Er jo alltids en grunn til at han vil bli kvitt den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
espen///M Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Rattet hadde han ihvertfall klart å få til..... merkelig han ikke hadde bytta til momo romskipratt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bizzy Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Gjennomført harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Åh! Den var bare drtiiit råå!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Mangen her som er med i "Orginalpilitiet" hører jeg.må si meg enig med de som sier at bortsett fra den noe upassende fronten og lexus lyktene,så er det ikke den værste jeg har sett. la nå folk style bilene sine sånn de føler. kjedelig om alle kun skulle brukt M3 styling på e36`e. (selv om det passer best da Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmert Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 ligner en japse bil. ikke no tysker styling det her nei;P men som sakt; smaken er som baken:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts