fatboy Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 ja, er det jeg også har tenkt på, men tenkte om det var noen her kansje som hadde andre forslag, eller om di evt kunne gitt meg mål på di festene i glassfiber jeg må lage, for er lettere hvis jeg har no mål o.l. for er harry og kjøre med synlige bolter, eller strips.
bartn Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 hvis jeg husker rett så tok jeg av hjørnene på org fangeren (gammeltype) foran og bak,klinte på en sika tube på hver og la rieger fangerene oppå. Mens sika tørket lagde jeg noen stag som gikk fra fangeren ved innerskjermen og til karroseriet. Sideskjørtene var egentlig verst,de måtte tilpasses og det var en del jobb. For å feste de brukte jeg en slags spakel som jeg hadde på på kanalen,trykte skjørtene inntil og på ti minutter satt de som f...
fatboy Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 jeg har festa fangerne, men må vite hvordan jeg skal feste dem e sidene.
bmwhans Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 er noe kødd med kamera og sånn nå. får ikke lagt inn biler.. men den er i alle fall festet i en slags hjemmelagd plate på sidene og er festet med bolter. ser faktisk ganske bra ut!
fatboy Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 har du støpt noen bokser i sidene på fangeren og laga plater på dem med gjenger eller no sånnt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå