fAight Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Ja, da er det gjort. Fikk en hyggelig tlf-idag tidlig om at finansieringen gikk i orden. Så da er jeg den stolte eier av en BMW 116i '05. Har ikke noe særlig peil på bil og særlig ikke BMW, men jeg så den, likte den og kjøpte den. Det er min aller første bil. Har hatt andre biler, men ikke registrert på mitt eget navn. Den første jeg "hadde" var sammen med min forlovede, som vi kjøpte av hennes venninne, men gadd ikke å omregistrere den da det var et gammelt vrak av en toyota fra 1987. Deretter kjørte vi en Mitsubishi lancer stv 94-mod, som vi fikk billig av hennes foreldre. Denne gadd vi heller ikke å bruke penger på å omregistrere. Til slutt "arvet" jeg min mors Mazda 626 fra 1996. Og dere gjetter riktig, denne stod heller ikke i mitt navn. Men nå er forandringens time kommet. Endelig har jeg fått min egen bil i mitt eget navn og ikke minst forsikring:P Nå sitter jeg og bare gleder meg til begynnelsen av neste uke da jeg kan hente bilen MIN. Oppdatering: 06.02.08 Fått bilen! 11.02.08 Flere bilder på side 2 ->Fjernet og lagt til i første post. 12.02.08 Legger mer høyoppløselige bilder inn i første post.
fAight Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Har kun noen dårlige mobilbilder fra da jeg fikk låne den med meg hjem en dag. Kommer dog til å legge ut bedre bilder når jeg får den neste uke.
frodem3 Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Ja hvorfor kjøpe Golf , Polo, A3 når man kan kjøpe bmw 1- serie. Mye kulere og bakhjulstrekk. Grattis med ny bil
fAight Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Hvis en bil har klimaanlegg, vil det si at den også har aircon? Glemte å sjekke det ut Vet at den ikke har automatisk klimaanelgg. For det var kun "analoge" skruknapper.
BalleKnalle Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Grattis med ny bil hvor mye måtte du ut med? EDIT: tok en leif på rømmen..
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Gratulerer Kult bil Er det noe futt i disse bilene ??
fAight Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Takk takk Kosta meg 219k inkl omreg. og veiavgift. Eneste jeg angrer på akkurat nå, er at det ikke er klimaautamatikk. Tenkte ikke på det akkurat der og da. Ble "blendet" av alt det andre fine bilen hadde å by på. Jaja...Hehe Gratulerer Kult bil Er det noe futt i disse bilene ?? Kun 115 hk, men skal bare sitte å cruise i den likevel
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Gratulerer med bil av riktig merke! Som Bmw eier er det bare å melde seg inn i Bmwklubben. Klubb for Bmw entusiaster! www.bmwccn.no
fAight Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Er det forresten mulig å sette inn klimaautomatik senere?
marius paulsen Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Gratulerer Kult bil Er det noe futt i disse bilene ?? nei! prøvde en sånn i sommer og den var latterlig lat!
cornelius Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Må huske at det ikke er alle som trenger flere hundre hester under pansret, trur en 116i fungerer fint til sitt formål, og 115 hk er nok til og ligge å surre rundt i rushtraffick
larserso Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Hvis en bil har klimaanlegg, vil det si at den også har aircon? Glemte å sjekke det ut Vet at den ikke har automatisk klimaanelgg. For det var kun "analoge" skruknapper. Grattis med ny bil! Går selv og venter på leveranse om dagen så vet hvordan du har det;) Enkelt sagt så er klima at man stiller inn på en bestemt temperatur (ofte med digitalt display, men også gjerne med "analoge" brytere med temperatur på). Aircondition blåser kaldt, men det justerer seg ikke automatisk til en gitt temperatur. Det er å få kjøpt ombygging fra aircondition til klima hos f.eks. www.koed.dk eller www.gsbildeler.no Gleder oss til å se flere bilder:)
fAight Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Takk:) Får stikke innom forhandleren imorra og høre hvor mye de skal ha for å sette inn klimaautomatikk. Fant en side at det kostet bortimot 20k...jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå