SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ikke dum den der? Har flere bilder, syns det var litt spesielt felg valg, men var vel nesten det som utgjorde at den ble sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 TØFT legg ut flere bilder av bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Denne så fet ut. Men hvis de først skulle ha lyktespoilere, hvorfor ikke montere hele? . Hadde vært flott uten lyktespoilere også denne. Rå felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Denne så fet ut. Men hvis de først skulle ha lyktespoilere, hvorfor ikke montere hele? .Hadde vært flott uten lyktespoilere også denne. Rå felger . My toughts exaktly... Ville hatt orginale skjørt også jeg da, men det er jo en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Det var vel felgene i kombinasjon med fargen på bilen som gjorde akkurat denne litt spesiell. Stylingmessig var den ikkeno vidunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Skurra litt med øyelokka og blinkysa, felgene passer bedre på 200SX S15 og fargen kunne godt vært en annen. Grei bil, men bomma litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg syns at det var en tøff kombinasjon, men noen mangler var det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Kan vel nesten ikke få nok bilder av en så pen bil Liker spesielt carbon spoilern bak, den var sikkelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Rå den, eneste at øyelokka skulle gått over blinklyset også. Ellers likte jeg hele spess setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ufattelig pen bil! Skjelden jeg liker styling på E36 som ikke står "m-tech" på Er det ACS styling? For den var jævlig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har ikke peiling.. Det er iallefall ACS speil, regner med at resten er det samme Felgene, tror jeg er VOLK GT-C, veeeldig riskoker felger, men de passet jo utrolig bra på denne bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Fy faen får en råå!! bil Den vingen hva heter den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 For en nydelig bil Kunne droppa øyelokka da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Det må være den peneste stylingen til e36 ved siden av mtech. Og for noen seter da! Er det ikke Hamann sideskjørt da? De er hvertfall like Hamann sine til e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 synest det er bra at noen tør å skille seg ut med noe annet enn orginal styling,selv om jeg synest at det også er fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå