TCCW Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Du kunne brukt 3min på å montere senter kapslene Ser meget pent ut! Vel, i denne delen av landet er været så skiftende, at i ene øyeblikket er det sol, og i det andre øyeblikket hagler det heftig. Fikk akkuratt knipset et par bilder før jeg måtte trille bilen inn igjen.. dessuten er senterkapslene litt klønete og få av, blir fort riper osv, så jeg venter med å montere dem til hjulene er perfekt balansert. Takker for fine kommentarer folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 hvilket senkesett har du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ser jo lekker ut. Noen ganger når jeg ser e30'er synes jeg de ser elendige ut, andre ganger ser lekre ut. Rart det der. Det kan være så enkelt som felger, senk og riktige fangere... Din havner altså i siste kategori. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Fytti for en pen bil! I mine øyne en PERFEKT E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Turbo_fever : FK Köningsport [space] : Mulig det. Selv synes jeg e30'r ser bra ut uansett i originalstand med senk og felger. ViBe^ : Thanks. Er ikke så verst din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Utrolig fin bil det der! dette er akkurat passe senking på E30. vanlig 60/40 blir for høyt. Hva ga du for senkesettet egentlig? Er det 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Utrolig fin bil det der!dette er akkurat passe senking på E30. vanlig 60/40 blir for høyt. Hva ga du for senkesettet egentlig? Er det 325? Det er 325 ja. Senkesettet koster 13000, så fikk jeg 18% rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Hva skjedde med bildene?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 tydeligvis tatt bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg ville se kan noen maile dem til meg ? Sandersen@machomann.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hva skjedde med bildene?? :S lurte jeg og på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 ...jeg vil også se bilder av fikset E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Bildene ble tatt bort ja. Kan legge ut et oversiktsbilde her, men det blir ikke liggende lenger enn 1-2 dager. Trykk for å forstørre: (Crappy mobilbilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Meget pen bil ja! Takk for titten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå