Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville byttet til en slik som er i e28 og e23 osv, med hydraulisk system, jeg regner med att du har servo i bilen? så da kan du jo bare koble deg innpå det systemet

jaa har tittet litt på det systmet fra før av.. men jeg har ikke servo på den desverre.. men det kan være en mulighet. jeg har blitt tilbytt en e30 325ix forsterker nå.. den ser mindre ut i diameter men mye tykkere.. noen som var hært borti de? vanter på mål nå.. :D

har kommet inn en gammel 728 på huggern nedi her nå.. så kan jo reise og hente deler fra den også. skulle hatt en ny kam i 535'n også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde av akurat det.Den passer rett på torpedoveggen. Men du må korte inn staget som går på pedalen 5 cm ca. Bremse pedalen ble ikke merkbart hardere heller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. da får jeg tuse over veien og ned til lokakle høggern og hente en FREEBEE hehe. godt og ha slike resurrssterke menn rett over gata. jeg fikk inn motor og gir i kveld da, men må ut igjen en rekke ganger er jeg redd for og få det skikkelig.

legg ut no mer bilder av "alpina" bilen også a harald. du veit jeg er svak for de bila der. hehe

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i dag har jeg drevet litt med bilen igjen, skulle montere tårnavsitiver som jeg kjøpte her på forumet. men fikk det ikke til og passe.. :\ hmmm noen andre som har opplevd det? synes det var litt merkelig.

Sliter med det samme selv. Mitt er noen mm for langt. Det satt tidligere på en E30 cab.

Jeg synes det blir litt feil å bare skru det fast i det ene dempertårnet :roll:

Prøv å løfte bilen opp med jekk midt på traversen slik at tårnene ikke har belastning så tror jeg nok at de ikke er for lange lengre. Funket hvertfall på E30 M3 vi monterte på i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke ett bilde av den bremsekraftforsterkern i bil vel jørgen? lurer på og sette inn golf 2 jeg oxo. e34 m5 greine blir akkurat litt for stort og stygt.

mvh

Thorbjørn R

Jeg brukte jo golf1 forstrker også pumpa fra bmw'n.. det tok ikke mye plassen. måtte jo korte inn staget som gikk inn i bilen da.. tok mål i bilen for en 325ix forsterker og den bygget ganske mye lenger ut.. spørs om det kasnje blir nok tilpassing.. :0)

lbkgqxap8lg6a9u1dklu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror att veskebeholderen tar i insugbelgen med ix forsterker. Ikke lurt i lengden da det blir hull..

oki takker og bukker for bra råd holde nesten på og kjøpe den ix forsterkern jeg nå.. jeg får søke litt rundt etter jetta 1 igjen.. eller om jeg kommer over en e28 som det går og ta deler av.. :D

men hvis noen har noe så si i fra hadde vært suupert 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...