thorbis Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 eksosen blir jævelig lav når den går midt under traversen harald. sku bøyd den litt før så du hadde fått den på sida der den går orginalt. hva ere som står igjen før start nå da'? mvh thorbjørn
Harald e30R Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 eksosen blir jævelig lav når den går midt under traversen harald. sku bøyd den litt før så du hadde fått den på sida der den går orginalt. hva ere som står igjen før start nå da'?mvh thorbjørn ja kan nok tenke meg at den blir lav altså.mulig jeg må bygge om igjen da jeg skal sette inn en lyddemper eller to på den. er vel bare igjen og presse nye oljeslanger til oljekjøleren så er den bare og starte :0)
thorbis Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 oki. det er jo en grei jobb da. du får ta og filme første oppstart og legga ut her da.
Harald e30R Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Åh jaa :0) vi får prøve på det Forresten ett spørsmål. har sett folk bruke mange forsjelinge ekspansjonstanker på s38 motoren og det er vel 2,5 og 5 bar som er de normale? men hvem av de annbefales? har en liggene fra en M30 motor nå? vill ikke gå med overtrykk den?
thorbis Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 rune bruker sin orginale fra m30b34 hvertfall. trur den skal holde.
Harald e30R Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 rune bruker sin orginale fra m30b34 hvertfall. trur den skal holde. Okai. for fikk høre at jeg måtte bruke de med plastlokk og 5bar
thorbis Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 ok. det kan jg høre om i morra hvis du vil.
Harald e30R Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 ok. det kan jg høre om i morra hvis du vil. SUUUUUPert
Harald e30R Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 fant vel ut av det nå. Var inne på gs og så over litt:0) http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ 02 17111742231 KYLARELOCK (2,0BAR) 178.64 så da er det vel 2bar som er i M5 systemet også da. kan vel bare kjøre med normal m30 tank
Harald e30R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Ja hallois igjen, da har jeg vært treg med postinga igjen da. men fått gjort masse med bilen :0) Blitt ferdig med bremsene så det fungerer igjen, en del arbeid underbilen er gjort blir pent altså:0) har værtfall gjort ferdig kjølingen og alle salanger + ekspansjons tanken så motor rommert er så og si ferdig Ble ryddig og pent altså. ble jo ikke noen M30 tank da.. Brukte en m 20. veldig fornøyd :0) kommer litt bilder nedover :0) Lurer også litt på kobling av motoren så hvis noen har dette så skriv gjerne litt da. lurer veldig på hvem av ledningene som går til speedsensoren...
Harald e30R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Slik ser det værtfall ut med tanken der batteriet satt fikk lakt mesteparten av lednigene pent også:0)
Harald e30R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Også var det noe jeg lurte på igjen da.. Kobling av motoren.. det skal Jo + rett på startern ve jeg jo. men lurte litt på den røde her( litt dårlig bilde) men skal det + rett fra batteriet inn her også? eller er dette ett koblings pungt som + kommer på når tenningen er på? takker for alle svar Håper bildere viser så dere forstår
Aroid Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 den kontakten skal bare settes en plass i motor rommet at vist man blir strøm løs så setter man laderen på den i steden for at ta fram bak setet som er orginalt på E34 M5
Harald e30R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Så lurer jeg litt på noen kontakter da.. vet jeg ikke tenger de for at den skal gå men må jo ha det speedo signalet da.. også hadde det vært fint og funnet den kontakta som jeg kan hente ut Oljetrykk og olje temp på
Harald e30R Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 den kontakten skal bare settes en plass i motor rommet at vist man blir strøm løs så setter man laderen på den i steden for at ta fram bak setet som er orginalt på E34 M5 Okai.. supert :0) da blir det bare + rett på startern da :0) Takker for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå