Harald e30R Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 har du ikke no alpina felger liggende??? eller vsr de 5 bolt?? har så dårlig husk jeg... men de felga der passer nok bra på min bil de harald;Dhvem var det som lakka for deg a? JOa har ett sett med Orginale Alpina e28 felger. de er jo forresten tilsalgs. stemmer det de er 5 bolt og feil innpress mot e30.. tja, de felgene vil nok passe på bilen din vet du :0) bare og hente
Harald e30R Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 Jaja, i dag har jeg så smått begynt og bygge om systemet til bensin.. skal ha to paralellkoblede pumper hvor den ene er styrt på rele og jeg har en eksta som backupp. driver og lager T stykker og legger opp slanger. også blir det jo noen ledninger da.. Noen som vet Hva org M5 pumpa leverer? blir ei e34 pumpe og ei e28 pumpe jeg skal prøve meg med først... de går jo på samme trykket
Ole@Automote Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 I følge ETK så har alle e30, e12, e28, e24 og e23 Samme pumpa. Dette er inkl alle M modeller av de forskjellige seriene, så jeg gjorde ingenting med bensin pompa i min e30 da jeg fant att feks e28 M5 hadde samme pumpa orginalt
Trond.S Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 I følge ETK så har alle e30, e12, e28, e24 og e23 Samme pumpa. Dette er inkl alle M modeller av de forskjellige seriene, så jeg gjorde ingenting med bensin pompa i min e30 da jeg fant att feks e28 M5 hadde samme pumpa orginalt Ikke alle er like, 316i og 318i facelift har ei pumpe med eget nummer. Men tror resten er likt sånn som du sier. Men nå er vel Harald her en del av "e30-tildligere-m40-maffian" Hilsen Trond
Harald e30R Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 I følge ETK så har alle e30, e12, e28, e24 og e23 Samme pumpa. Dette er inkl alle M modeller av de forskjellige seriene, så jeg gjorde ingenting med bensin pompa i min e30 da jeg fant att feks e28 M5 hadde samme pumpa orginalt Ikke alle er like, 316i og 318i facelift har ei pumpe med eget nummer. Men tror resten er likt sånn som du sier. Men nå er vel Harald her en del av "e30-tildligere-m40-maffian" Hilsen Trond ja stemmer hadde pumpe oppi tanken Bilen min. den var sluttkjørt kan du si hørtes ut som ett knuseverk.. Oh ja. huff M40 motoren. Satans møkkamotor!
Harald e30R Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Fantastisk fint med mtech 2. Nydelig bil, ikke mange fine igjen (hater felgene) Sånn nå er ekstra filger annskaffet.. 9" bak og 8" forran :0) legger ut et bilde..
Harald e30R Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 I følge ETK så har alle e30, e12, e28, e24 og e23 Samme pumpa. Dette er inkl alle M modeller av de forskjellige seriene, så jeg gjorde ingenting med bensin pompa i min e30 da jeg fant att feks e28 M5 hadde samme pumpa orginalt Nå er Ny esternpumpe i bilen.. :0) ble kjempe bra.. bare og lage til brytere og greier nå så :0)
Harald e30R Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 har det skjedd noe mer eller? Hei. nei skjer ikke stort med bilen om dagen. driver med noen andre løpsbiler som skal ha licens og klargjøres. men er ikke så mye som står igjen.. bare litt med bremsene og en del ledinger da.. ellers så lurer jeg på noe her da.. cluch pedalen når jeg har den max inne så står den og slår litt.. noen som har noen løsning på dette?
SteffenM2 Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 har det skjedd noe mer eller? Hei. nei skjer ikke stort med bilen om dagen. driver med noen andre løpsbiler som skal ha licens og klargjøres. men er ikke så mye som står igjen.. bare litt med bremsene og en del ledinger da.. ellers så lurer jeg på noe her da.. cluch pedalen når jeg har den max inne så står den og slår litt.. noen som har noen løsning på dette? Er det hydraulisk eller wire på clutchen? Prøvd og evt, fylle på olje, eller strammet waieren? om dette går da. skal ikke si meg sikker, men høres jo ut som noe er slakt. Hvis ikke du har skeiv clutch eller noe slikt da, det er jo også en mulighet.
Harald e30R Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 har det skjedd noe mer eller? Hei. nei skjer ikke stort med bilen om dagen. driver med noen andre løpsbiler som skal ha licens og klargjøres. men er ikke så mye som står igjen.. bare litt med bremsene og en del ledinger da.. ellers så lurer jeg på noe her da.. cluch pedalen når jeg har den max inne så står den og slår litt.. noen som har noen løsning på dette? Er det hydraulisk eller wire på clutchen? Prøvd og evt, fylle på olje, eller strammet waieren? om dette går da. skal ikke si meg sikker, men høres jo ut som noe er slakt. Hvis ikke du har skeiv clutch eller noe slikt da, det er jo også en mulighet. er jo hydrulisk på alle e30'r men er nok heller det at jeg får gitt for mye cluch. så hørte med en han sa jeg burde shimse ut sylyndern på girkassa.. slik at pinnen ikke går så langt.. får prøve og se
knut_olestad Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Hvor mye skal du ha for de E28 alpina felgene? Har du bilde av dem?
Harald e30R Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 Hvor mye skal du ha for de E28 alpina felgene? Har du bilde av dem? Tja, du kan jo gi meg ett Bud. har ikke så masse bilder nå, men jeg kan gå ut og ta noen bilder så. kan legge ut ett bilde av noen like imens
Harald e30R Skrevet April 16, 2008 Forfatter Skrevet April 16, 2008 sånn da har jeg vært ute og tat noen bilder, de var litt møkkete men fikk tatt av noe.. ellers veldig fine
Harald e30R Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Huff nå har jeg vært treg til og oppdatere tråden åp bilen igjen.. fy meg i Det siste har jeg drevet mye med ledningsnettet i bilen forbederet til og gjort ting mer permanent og penere :0) har tilogmed fått satt inn ett lite annlegg så jeg kan høre på litt annet en 3" eksos hihi.. Legger ut bilder i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå