thorbis Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 se her ja harald d er framgang jo. må nesten ta meg en tur opp til dg og kikke en dag. mvh thorbjørn
Harald e30R Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 sånn Ble en del Knot for og få den nedi men gikk da: Shot with 5200 at 2007-08-12 Shot with E2500 at 2007-08-12 sånn da var den nedi. Masse jobb.
Harald e30R Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 Jeg bruker hydraulisk bremsekraft forsterker på min e30 M3 med s38/b36 motor og det passer fint, så slipper mann å kutte i insugs boksen på motoren. Eneste løsningnen i mine øyne. Golf deler har ingen ting i en BMW å gjøre hehe Så sant så sant
Harald e30R Skrevet August 12, 2007 Forfatter Skrevet August 12, 2007 se her ja harald d er framgang jo. må nesten ta meg en tur opp til dg og kikke en dag. mvh thorbjørn Yes Ligger ikke på lat siden om dagen jeg Bare og ta en tur oppom det. men Ring først a. JObber jo borte nå
Harald e30R Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Jeg får spørre igjen jeg.. Noen som vet om eller han en e34 m5 bremsekraftforsterker til salgs? I Need!
Harald e30R Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 oj oj. nå gikk jeg på en smell gitt. æsj glemte og slå inn torpodoveggen jeg så jeg har ikke plass til radiator. Ups DOH! men er det sånn at det mååå slås inn?
kikka Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Du må ikke slå inn torpedoveggen. Jeg bruker en bremsekraftforsterker fra Golf 1, og det er ikke noe problem. Bruker en radiator fra summit racing,den passer inni bak grillen. Stå på, dette er alvorlig morsomt å kjøre ikke minst farlig gøyt Hvilken diff og utvekslig skal du ha?
Harald e30R Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 tar motoren borti torpedovegen da? hmm ja, han gjør jo det nå ekke helt Bra skal få tatt noen bilder i morgen Igjen.
Harald e30R Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Du må ikke slå inn torpedoveggen. Jeg bruker en bremsekraftforsterker fra Golf 1, og det er ikke noe problem. Bruker en radiator fra summit racing,den passer inni bak grillen. Stå på, dette er alvorlig morsomt å kjøre ikke minst farlig gøyt Hvilken diff og utvekslig skal du ha? Jeg må ikke det nei. ok Tenkte på også bruke radiator fra en E28 m5 jeg, og da trenger jeg ca 2 cm til. men den radiatoren fra summit. Dyr? kjøler den bra nok? link? også når du bruker golf 1. bremsekraftforsterker? Blir ikke bilen har på Bremsepedalen da? hørt noen rykter om det. spørr litt mye her jeg nå asså Skal Kjøre med en 318 diff Med en "kempi" sperre sånn tinntilvidere., Stolene gikk inn i bilen i dag forresten
kikka Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Er ikke hard på bremsen nei. Denne bremsekraftforsterkeren passer rett på uten noe mikk makk... Du kan jo bare senke traversen og banke litt i torpedoveggen,mye enklere å sette inn motoren denne veien. Husker ikke hvilken type radiator jeg har,men kjøler altfor godt.Summit racing har alt.
Harald e30R Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Er ikke hard på bremsen nei. Denne bremsekraftforsterkeren passer rett på uten noe mikk makk... Du kan jo bare senke traversen og banke litt i torpedoveggen,mye enklere å sette inn motoren denne veien. Husker ikke hvilken type radiator jeg har,men kjøler altfor godt.Summit racing har alt. hmm.. Jeg har alt sunket traversen. så det er i boks Men tenkte på den rediatoren jeg.. du har ikke noen link til ett sted hvor jeg får kjøpt en slik radiator. Hadde vært supert
Harald e30R Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Hei nå lurer jeg på litt her igjen har jeg fått plasert motoren langt nok bak? jeg får ikke plass til radiatoren forran og klør meg fælt i hodet på hvordan dette skal gå. legger opp noen bilder så dere kan se litt Shot with E2500 at 2007-08-19 Shot with E2500 at 2007-08-19
Kristov Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Er helt riktig det, om man ikke banker og herjer med torpedoen må radiatoren sitte inni rammevangen foran der.
Ole@Automote Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter. Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå