Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er helt riktig det, om man ikke banker og herjer med torpedoen må radiatoren sitte inni rammevangen foran der.

Ok. da får jeg gi opp de radiator planene jeg hadde da. huff..

• Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.

Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.

Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen.

Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud områdeet som har laget til e30 S38 før? :)

Skrevet
Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.

Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.

Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen.

Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud området som har laget til e30 S38 før? :)

Skrevet
Hvordan har du gjort det med feste på girkassa? passer E34 festet eller hva er trikset?

Må lages ett nytt :wink:

Med min bil med M30 B35 motor og gir så bruker jeg girkasse feste av en E28 M535 passer nesten rett på trenger bare fil ut hullene som skal festes til bilen.

Skrevet

her er bildene jeg tok når vi tok ut motoren din Harald:D har glemt å legge dem opp men nå kommer de

DSC00007.jpg

DSC00006.jpg

DSC00005.jpg

DSC00009.jpg

DSC00008.jpg

DSC00010.jpg

DSC00012.jpg

DSC00011.jpg

På slutten der var ikke motoren i og bilen var ikke jekka opp så da ser du hvor mye en motor senker bilen :D

Skrevet
kan vel ta noe i kveld får leieboern til å se på min(han er mekanikker) så kan jeg komme bort i 4-5 tia ;D

Tenkte på min egen e30 jeg da. har nok med den om dagen jeg asså :shock:

Skrevet

Sånn da fikk jeg drevet en del med bilen i dag.. Har fått laget til Mellomaksel nå :D og Giroverføring er også laget til. var en del jobb :P

Ellers så er også grenrørene også montert nå. Bilder kommer her nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...