Harald e30R Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Er helt riktig det, om man ikke banker og herjer med torpedoen må radiatoren sitte inni rammevangen foran der. Ok. da får jeg gi opp de radiator planene jeg hadde da. huff..
Harald e30R Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil. Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen. Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud områdeet som har laget til e30 S38 før?
Harald e30R Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil. Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen. Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud området som har laget til e30 S38 før?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hvordan har du gjort det med feste på girkassa? passer E34 festet eller hva er trikset?
Harald e30R Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Hvordan har du gjort det med feste på girkassa? passer E34 festet eller hva er trikset? Må lages ett nytt
Aroid Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hvordan har du gjort det med feste på girkassa? passer E34 festet eller hva er trikset? Må lages ett nytt Med min bil med M30 B35 motor og gir så bruker jeg girkasse feste av en E28 M535 passer nesten rett på trenger bare fil ut hullene som skal festes til bilen.
Harald e30R Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Sånn fikk en Pakke nå på fredag short shift og tårnavstivere forren og bak. kjøpte det av han 325 cab her på forumet. skal ta bilder
jelpoole Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 her er bildene jeg tok når vi tok ut motoren din Harald:D har glemt å legge dem opp men nå kommer de På slutten der var ikke motoren i og bilen var ikke jekka opp så da ser du hvor mye en motor senker bilen
Harald e30R Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 jo tusen takk.. ble jo sånn passe kvelitet på bildene også. vi får håpe jeg får litt mer tid til e30'n nå snart
jelpoole Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 kan vel ta noe i kveld får leieboern til å se på min(han er mekanikker) så kan jeg komme bort i 4-5 tia ;D
Harald e30R Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 kan vel ta noe i kveld får leieboern til å se på min(han er mekanikker) så kan jeg komme bort i 4-5 tia ;D Tenkte på min egen e30 jeg da. har nok med den om dagen jeg asså
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Sånn da fikk jeg drevet en del med bilen i dag.. Har fått laget til Mellomaksel nå og Giroverføring er også laget til. var en del jobb Ellers så er også grenrørene også montert nå. Bilder kommer her nå
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 sånn mangler bare den gummisaken nå. Noen som har en slik? evt vet pris på en ny?
Harald e30R Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Sånn her er da giroverføringen ferdigkortet før jeg satte på shortshiften. ble Veldig bra altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå