erlend_p Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 LOL hadde lurt litt hvis jeg ble parkert av en slik bil http://video.stumbleupon.com/#p=dq1viyyyif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Hihi.. Så tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Er en 1000ccm Suzuki GSX-R motor i den der. (motorsykkelmotor) Det er en vill bil til å være så harmløs! (selv om jeg egentlig helst vil kalle det mopedbil omentrent) Her er en film til av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Dette er vel noe av det nærmeste du kommer en gocart på veien, liten hissig motor bak, og liten bil! Hadde vært gøy og prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Hahaha!! Dette er jo sleeperen over alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Var faktisk vitne til en gocart med en 900 RR motor i, her i dag Ganske vittig egentlig. En kompis av meg eksperimenterer litt med drev nå, for slik den er nå, har den teoretisk 110 km i første gir. (6 gir totalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Lurer på hva vektfordelingen på denne er. 60-40 med girspaken fremme i første, og 40-60 med girspaken bak i 2 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Hadde jeg ærlig talt blitt forblikjørt av en slik på autobahn hadde jeg parkert bilen og tatt bussen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 da hadde jeg ikke parkert, men spart opp penger fort som f*** og trimma, finni han fyren og kjørt fra han! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Var litt futt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 dæsken for et bråk, det der må røske godt i drivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 hehe... den var rå... nesten som atven min på isen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå