Geir///M3 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 Oljekjølern a? Var plass så du bare lagde noen fester? Var god plass til den, bare lagde noen fester ja;) Et par bilder til...
Geir///M3 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Begynner å hjelpe seg innvendig...
B.E.E. Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Dette var tøft! Har egentlig aldri hatt sansen for E-30, men har etterhvert begynnt å skifte mening Blir spennende å se bilen helt ferdig.
Geir///M3 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Fått litt deler som snart skal på plass
AndreasB Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Så det er derfor du har sluttet å komme hit til oss etter jobb altså Sitter bare og storkoser deg i garasjen ?
oddis Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Gleder meg til mine delebord blir like innholdesrike! Rått
Søreng Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Fått litt deler som snart skal på plass Der var det mye gromt, men er det japsepotte jeg ser på sia der?
Geir///M3 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Fått litt deler som snart skal på plass Der var det mye gromt, men er det japsepotte jeg ser på sia der? Man kan vel kalle den for det...fortsatt litt usikker på om den skal brukes, men har planer om å kjøre enkel 4" utblås, derfor jeg kjøpte den. Men mye kan skje før den kommer på
Geir///M3 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 kommer nok til å flytte seg detta ja Får håpe på det;) Understell montert, + nye styrestag og nye bærearmer med powerflex foringer. Har også lagt ny teip på hele ledningsnettet (kjiip jobb:P)
Geir Anders Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Dette blir gromt, mye bra som kjører rundt i Skien/Porsgrunn, alltid vært det egentlig, men skader ikke med fler Stå på
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 helt rå bil burde fløtte seg og ligge godt på veien det der off liker ikke atte det er så mange turbo bimmere rundt her.. 540'n blir jo parkert uansett hva jeg møter på til sommern :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå