Geir///M3 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Takker Ja motoren fungerer meget bra! Stemmer det, 356 forran og 330 bak+hydr. handbrekk:)
ssperf Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Takk for det:)Litt specs, Turbonetics T3/T4 Turbo PPF Grenrør+Innsug Pianotråd Underspyling Smidde stempel+råder Autronic SMC MSD Dis-4 Tenningsmodul Turbonetics Evolution wastegate ++ Er den fortsatt 2.3l? Hva type stempel og råder er det som er brukt, vet du ca hvor mye kompressjon du har? Effekt? 8,5:1 i komp. på denne.. Bilen har blitt kul Geir, er vel ålreit at den omsider går for egen masking igjen? hehe.
Geir///M3 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Takktakk Var godt å få den igang igjen ja! Enda et bilde gitt,
fredrikrb Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Her var det jammen en tråd om den òg, jo. Bilen ble knall! Carl sladret om at den gikk noe jævlig og. Må være deilig å være ferdig nå vel. Bare få skilter på den nå, så du kan melde deg ut av rødskiltmafiaen. Ekke kult å være i samme klubb som Skylinefolka i Grenland.
325ti Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Lekkert Lekkert!. om du vil gi den bort en dag er det bare og si ifra;)
Geir///M3 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Lekkert Lekkert!. om du vil gi den bort en dag er det bare og si ifra;) Takktakk:) Jada, skal gi beskjed
oddis Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Skamrått! Hvordan funker K-sport bremsene? Var det vanskelig å finne felger (har du mye klaring?) til 356mm bremsene?
Geir///M3 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Skamrått! Hvordan funker K-sport bremsene? Var det vanskelig å finne felger (har du mye klaring?) til 356mm bremsene? Takk for det! Felgene er de samme som jeg har hatt hele tida. Har ikke fått testet bremsene noe særlig ennå, har jo bare testkjørt, så får vente til jeg får tatt noen runder på banen for å se om de duger;) Er grei klaring til både skive og caliper. Men er jo minimum 18" felg på 356 skivene, så er ikke mer enn det må være:)
ssperf Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 har du ikke skilter på bilen Geir? Joda Johnny, han har bare levert de inn mens den vi har bygd den:) Spare litt i forsikring og årsavgift(er)! hehe.
S.Nilsen Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Fått en hobbyfotograf til å ta noen bilder for meg idag Steike for en bil! En dag så skal jeg ha meg en sånn E30 M3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå