Lanzin Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Må ha mer plass til bena til ungene i baksete.. har e39 sedan,og lurer på om det er mer plass bak i stasjonsvognen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morrist Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 vil tro det er nokså akkuratt samme opplegget der, uten at jeg vet det sikkert.. har touring selv, og er egentlig veldig god plass til personer bak.. men det trodde jeg det var i sedanen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 E39 Touring har et annet understel med bl.a liggende støtdempere. Sedanmodellens stående støtdempere tar mye plass, men jeg tror ikke at de gjør at benplassen er mindre enn i en Touring. Vedr. E46 er imidlertid selve seteryggen bak dypere i sedanen (dog uten å gi mer benplass)... kanskje er det en tilsvarende forskjell vedr. E39 også ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå