///M3-cab Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Måtte gjøre noen små inngrep. men passet jo bra da. Lykter og alt er på plass uten problem. Når man har inngang og utgang der, så slipper man kilometervis med trykkrør!
///M3-cab Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Oljekjøler får man plass til over ja, men kan også feste den under. Så kan man bruke samme slangene uten mods.
tmp Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 mer info på den cooleren der er ønskelig. Fikk dere plass uten mods. jeg har min rett bak nyrene, måtte kappe litt i lyktene osv, men dette så jo ut til¨å passe sykt bra. plass til oljekjøler over og Cooleren kjøpte vi av kl-racing i sverige, den har cellepakke på 50\30\10, og anslutning-anslutning er 67. Sveiste på en plate i underkant av tverrbjelken forran, og monterte den rett på. Akuratt plass til 3" trøkkrør rett under lyktene.
///M3-cab Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Måtte gi lyktene et aldri så lite snitt, så rørene ikke blir liggende og gnisse.
mEhE Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 så ut som den intercooleren passa perfekt i e30`en. er det denne ? http://www.klracing.se/?subpage=vara&vara=525
tmp Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 så ut som den intercooleren passa perfekt i e30`en. er det denne ? http://www.klracing.se/?subpage=vara&vara=525 Det stemmer vet du! Kjempe hyggelig og hjelpsom kar dette! Ic og justerbar bensintrykkreg kom ferdig her i norge på 3000.- SLÅ DEN!
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Blir bra detta gutter! Intercoolere har blitt veldig billige i det siste ja, de sveiser hardt (og billig) i Kina. Er det satt noe mål på når den burde være klar? Skal bli morro å se den i aksjon da den tid kommer. Blir ikke mindre gira på å få ferdigstilt mitt eget M20 2,7 Turbo bygg, men der mangler det en god del enda, mest kroner og øre. Alle disse cossiene og volvoene i Solør er ikke bra. Regner med at dere gjør kort prosess der Til noe ganske annet; Skal dere vektjustere og balansere bunndelen? I og med at den har fått M50 råder og div.
tmp Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Har skjekka litt rundt, og det er mange som mener at det ikke må gjøres, så er usikker der. Bilen skal til stensbøl for bremsing og justering 16. mai, så da må den ha blitt kjørt litt med før det.. Bruke den litt når den er grunn-mappa. Mangler å få toppen tilbake etter sveising og planing. Da den kommer, så skal ting gå ganske så raskt. Er altfor mye volvo og sure forder her rundt, så vi må prøve å stresse noen av de vel. Ta deg gjerne en tur ned til oss for litt preiking!
mEhE Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 det grenrøret så nesten helt likt ut som det jeg har liggene. måtte du kappe i støtdempertårn for og få det til og passe? skulle prøvemontere mitt i helga. men fikk ikke lirka det ned i en gang..forsterkninga eller hva man kan kalle det på stødempertårnet var i veien..
///M3-cab Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Grenrøret er kjøp av "spjuvern" http://www.spjuvern.com Virker som grenrøret funket på bilen hans ihvertfall Ikke noe som helst kapping i støtdempertårn. Bare slippe motorn rett ned...
oddis Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Dere kjøpte det vel ikke grenrøret direkte fra Spjuvern, men fra en kar i Elverum? Ihvertfall der jeg kjøpte "spjuvern" sakene mine (toppen, blokka og veiva). Iflg han jeg kjøpte sakene av så var grenrøret og turboen allerede solgt til en annen fyr fra Elverum..?
tmp Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Stemmer det, vi kjøpte det av en kar fra elverum. Han hadde visstnok kjøpt det fra kristov her inne, som solgte resten til deg.
///M3-cab Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Hei. Mente laget. Ikke kjøpt. Slenger ut et bilde av Grenrøret og GT40´n. Den ligger bare og slapper av om dagen. På tide at den kommer i arbeid
tmp Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 hva er det jeg ser te æm? påsasnus? hehe, stemmer, det er Lars sin..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå