tmp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Nå har det skjedd lite på ei stund, av ulike grunner. Har måtte bytte lokaler, blant annet.. Men, endelig ser det ut til å gå i boks, slik at bilen får nytt hjem til uka! Det vi har kommet frem til, er at vi skal gå for e85 (bioethanol). Trenger da ei pumpe til, samt større dyser. Tror det kan gjøre susen!
tmp Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Endelig er motor levert for borring og balansering.. Stått stilleei stund nå, men, etter vi får igen motoren, ska ting begynne skje igjen...
///M3-cab Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Ja. Da var blokka borret. Alt balansert og vektjustert. Det er godt. Da er det bare Stödgørdel (PPF) som mangler, så burde det vel være en solid bunn! Blir vel litt skruing i jula Tmp?
bmwj Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Skjer det noe i det nye lokalet eller? Virker ikke som at arbeidslysten er like mye tilstede lenger
///M3-cab Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Skjer ikke så mye. Men vi venter bare på Stødgørdel og ei bensinpumpe til skal komme fra sverige. Da kan vi montere motoren og slippe den nedi.
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Da er det ikke så lenge til dere er startklare/gasseklare da med andre ord? Henger dere i nå så kan det hende dere rekker noen helger med isbanekjøring. Ingenting er mer morsomt enn BMW turbo på rallypigg
///M3-cab Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Det har du rett i. Det som står igjen er montering av motor. kobling av sprut og bremsing. Målet vårt er og ha ferdig bremset bil til mai!
///M3-cab Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Ja ja... Har stått rolig en stund nå. Nok et bytte av verksted. men nå har vi en knall plass og drive. Vi har begynt og montere motor. Alt balansert og vektjustert. Ellers har vi kjøpt ei ZF 325 TDS kasse, som visstnok skal være sterkere en M3 3.0. Får håpe den holder en stund. Ellers er vi på utkikk etter skikkelig diff og 328/M3 mellomaksling. Noen som har noe på lur så si ifra!
tmp Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 nå er endelig monteringa av motor igang igjen. Akuratt regnet ut eksaks slagvolum, samt komp. tror vi har truffet bra, da komp blir 8,2.
tmp Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 Da ser det ut til at vi har fått tak i komplett bakvagn til m535. Da blir det rette diffen, samt "svikstålaxlar" som søta bror kaller det. Da skal drivlinja være ganske grei håper jeg.
E30_Dale Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Kan tenke meg at denne M20 her vil sparke godt i fra seg ja...
///M3-cab Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Tror den vil gå greit, med tanke på hvor lett den blir. Ellers er jeg glad vi har gått for en solid drivlinje. Slippe være redd for og misshandle den.
oddis Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hva skjer egentlig her a gutta? Har dere vært ute å gassa enda? Burde jo være klare nå Ikke hørt noe fra dere på lenge.
eirikbr Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 kult prosjekt lurer på om du er interisert i å selge de gamle dysene du har som du ikkje bruker nå? skal bygge meg turbo motor jeg også, så må ha større dyser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå