Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en salgstråd og hvis man ikke har en interesse i det som ønskes solgt poster man ikke et innlegg i tråden. Hva trådstarter mener han kan ta betalt for det som skal selges er en privatsak... markedet bestemmer under alle omstendigheter hva han får. Ergo er det ikke sympatisk å legge ut et lengre foredrag om hva man måtte mene om kvaliteten og/eller prisen på det som skal selges. Det avgjør kun selger og kjøper.

En helt annen sak er det Gunnar er inne på... nemlig hva trådstarter kan forvente når han legger opp til en budrunde uten en minstepris.

Skrevet
Dette er en salgstråd og hvis man ikke har en interesse i det som ønskes solgt poster man ikke et innlegg i tråden. Hva trådstarter mener han kan ta betalt for det som skal selges er en privatsak... markedet bestemmer under alle omstendigheter hva han får. Ergo er det ikke sympatisk å legge ut et lengre foredrag om hva man måtte mene om kvaliteten og/eller prisen på det som skal selges. Det avgjør kun selger og kjøper.

En helt annen sak er det Gunnar er inne på... nemlig hva trådstarter kan forvente når han legger opp til en budrunde uten en minstepris.

takk for det! er klar over at jeg kanskje bør ha minstepris. men jeg vet ikke hva jeg vil ha for det. så derfor kan folk komme med forslag! ikke ulovlig å komme med bud uansett! det værste svaret folk kan få er nei!men som sagt så trenger ikke flere å ødelegge tråden min. de som er interessert må mer enn gjerne komme med et bud eller spørre ang brettet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...