Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Hei, jeg skal sette på rieger infinity II bredding på min bmw e36. Er jeg nødt til å kappe i hjulbuene? (Slik som widejuggo på forumet har gjort).? Takk for svar.
SteffenM2 Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Evt. poppe de fast, og prøve å sparkle det pent.. Men det beste er nok å kappe. Iallefall bak, foran kan man vel bare bytte?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 Men det er bare hjulbuer.. Som på denne http://users.telenet.be/BMW_Pics/9.jpg
klebefix Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Er ikkje vitsen her å få større hjulhus?? Då må jo det gamle vekk!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 vitsen for meg, er å få bilen bredere. Jeg trenger ikke større hjulhus:D
ES Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Lite vits å montere breddere uten å kutte vekk de gamle hjulbuene.. Bortsettfra hvis du skal ha høy bil med breie hjul, men senker du bilen vil jo de breie hjulene fremdeles subbe oppi de gamle hjulbuene.
ES Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Med infinity kitet blir de nye hjulbuene ca en cm høyere så du vil kunne se de orginale buene uten å bøye deg så veldig langt ned. Det resulterer også i at du må senke mer for at det skal se noenlunde ut, og da har du fremdeles problemet med subbing
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 ok, da kapper jeg:D men bredderene skal modifiseres uansett, pluss at det skal monteres lavere, så jeg slipper å senke 60/40, tenkte heller på noe som 40/30 eller no..
ES Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Glemte forresten å svare på det du spurte om Du trenger ikke kutte i karrosseriet pga bredderene, men skal du ha hjul som står i stil så må du det
E36-M-Tech cab Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 hadde sett skikkelig teit ut med brede hjulus og 7" brede felger inni da... Tror ikke du vil merke noe forskjell på 30 eller 40 bak. men moderat senk på 15mm vil du se forskjell i forhold til 40mm.lykke til
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 hmmmm.... Får du den til sedan, eller må det tilpasses? Har du bilder av det? Tror jeg aldri har sett før!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 får den til sedan og touring også, koster en hundre lapp mer enn den til coupe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå