Gå til innhold

E36Styling, tips eller bilder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser etter den perfekte styling til min e36 318is...

helst ikke for overdreven og ikke for stygg, frontfanger må ha kurve/tåkelys :P bør vertfall...

noen som har noen tips eller bilder av styling som kan passe?

kan jeg vurdere M3 ?

og angående lys, noen som har angeleyes som kan si om de er bra eller dårlige i forhold til vanlige?

bilen er en burgunderrød coupe med 140 hk, så helst ikke sånn styling som gjør at folk forventer 400hk :P

Skrevet

Fin senk, kanskje 40/15, noen nye felger med bred kant og M3 front. Da har du en fin bil, men den vil sannsynligvis ligne mye på de fleste andre E36 der ute... Hvor mye vil du legge i styling?

Skrevet
komplett m3 optik, rieger infinity II bredding, evo vinge, bakrutesenker, 60/40 senk, dtm potte, e46 panser, badboy panser, bbs felger med bred kant bak. Sånn der har du den perfekte e36, nemlig MIN:D

har du bilde ?

----------------------------

vet ikke hvor mye enda, koster jo å lakke greia og da...

men om jeg begynner med angeleyes,m3lykter bak, bakrutesenker så kan vel d gå ? :P

Skrevet

Oppheimen skrev:og angående lys, noen som har angeleyes som kan si om de er bra eller dårlige i forhold til vanlige?

Angel eyes er parklys som ikke har noe å si for nær- og fjernlys. Jeg har montert xenon i nær- og fjernlys på angel eyes lykter, dette ga bilen en fin facelift!

cimg0053za2.th.jpg

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

Skrevet
komplett m3 optik, rieger infinity II bredding, evo vinge, bakrutesenker, 60/40 senk, dtm potte, e46 panser, badboy panser, bbs felger med bred kant bak. Sånn der har du den perfekte e36, nemlig MIN:D

har du bilde ?

----------------------------

vet ikke hvor mye enda, koster jo å lakke greia og da...

men om jeg begynner med angeleyes,m3lykter bak, bakrutesenker så kan vel d gå ? :P

Iom at jeg bygger bilen "aswespeak" så har jeg ikke noen bilder.

Sånn ser fronten min ut nå, Photo-0355.jpg

Sånn kommer den sånn ca til å se ut når den blir ferdig. Annen frontfanger og lakk da. billeded.jpg

Skrevet

ville egentlig bare holdt den mest mulig orginal. evt satt på noen fete felger, senket bilen 20/40 kanskje og fått på et lite effektanlegg. ville først og fremst ordnet alle "småting" som feks lister rundt vindu og slike ting.

selv liker jeg det best når bilen er "ren", dvs litt diskre styling. men d er en smaksak :)

Skrevet

M3 styling er alltid en vinner på e36!

på min hadde jeg M3 front,øyelokk på lyktene,M3 speil,sorte grillnyrer,og senka 40/40. når du kun setter på M3 front,så trenger du i grunn ikke

å ha sidesjørt,for fronten bygger like langt ned som kanalene gjør.

her er bilde av min gamle bil.

IMG_0408.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Må si meg enig i jcvold sine uttalelser. M3 styling er nok å foretrekke. Med moderat senking og tøffe felger i tillegg, vil bilen fremstå som harmonisk og tøff :wink:

Skrevet

Liten motor

*ler* neida.. jeg skal ikke mobbe.. høres sykt fin ut.. nesten som MIN! *glise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...