Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Skal bestille meg nye blinklys, men klarer ikke helt å bestemme meg hvilke.. Har pr. i dag hvite blinklys, men siden det er sprekk i den ene må disse byttes ut. Har sett på projector lykter og vuderer sorte, siden jeg synes det ser ut som disse går mest i ett med hovedlyktene! (det skal monteres CCFL angel eyes 7000k om litt også) Men har også sett på chrom projector og lurer litt på hvordan disse er, er litt skeptisk til chrom Har også sett på "glassklar".. Projector sort Projector chrom Glassklar Noen som har noen formeninger om hva som blir penest og gir mest clean look? Bilen er forøvrig "diamantsvart" Dersom noen har et helhetsbilde av fronten med noen av de forskjellige lyktene settes det meget pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Min stemme går til glassklar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Min stemme går til glassklar. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Av disse tre, ville jeg gått for klarglass. Ellers ville jeg helt klart gått for originale hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 ok, skjønner at ikke projectorlykter slår ann Men jeg synes det så ut som disse gikk mest "i ett" med selve hovedlysene Men noen som har bilde av glassklare montert på bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 Fant et bilde hos min venn google med glassklare lykter, og det var i vertfall ikke pent sammen med hovedlyktene synes jeg.. Så det er nå bestillt projector blikers i sort Får håpe dette blir pent i sin helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Klare / chrome ser rett og slett ikke ut. Orginale oransje oh yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Få se bilde av hovedlysan du skal ha?? Da kan jeg stemme va jeg syns er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Til originale hovedlykter velger du iallefall ikke hvit. Jeg ville godt for grå/mørk vanlig type. Det står litt mer i stil med resten da. Her er vel et bilde med grå blink samt slike ringer du skal sette inn: Et annet: Jeg hadde selv denne komboen før jeg skifta til FK lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Kjetil, er de grå orginale? Hvor får man kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Tror ikke man får kjøpt originale grå, men såfremt det ikke har noen betydning, kan de jo kjøpes på de fleste plasser som www.koed.dk , www.schmiedmann.no osv... Ebay har dem vel også til en billig slant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg har bare dårlig erfaring med ikke-orginale blinkere bare. De klare som jeg har på i avataren f.eks faller jo bare ut. Passformen er horribel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 De knakk rett av til meg også da jeg monterte samme her om dagen. Regner med du har de som fulgte med FK lyktene også. Jeg stripset mine gjennom pæreholderen til jeg får kjøpt meg noen nye. Skjønner ikke at man kan produsere noe så dårlig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hadde helt klart gått får grå, ettersom de går i ett med hovedlysene. Jeg har kjøpt 2 sett av disse hos OS bildeler, og de har vert av meget bra kvalitet, og passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 vel, det ene bildet ditt der kjetil så ganske bra ut med de gråe lyktene og hovedlyktene med ringene! Håper på at det skal bli noe slikt.. Men nå er det nå bestillt sorte projector blinkers, så vi får se hvordan dette blir De ser iverfall ut til å gå nokså i ett med hovedlyktene Skal nok få tatt noen bilder da disse og angel eyes'ene er på plass Takk for alle tips og inspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå