Gå til innhold

NY BIL! e36 325IS !!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

325IS ja... er vel kanskje sprekere enn 325i den da? mye hk er det i en slik en da? aldri sett en 325is før faktisk :S så dette var et skjeldent syn for meg..

grattulerer med ny bil!! =)

Det kan vel jeg svare på, hehe. Har en kamerat med en 325is.

Det er de samme 192hk i den som i den vanlige 325i. s'en er bare betegnelsen for coupe, har jeg blitt fortalt av noen BMW folk i junaiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325IS ja... er vel kanskje sprekere enn 325i den da? mye hk er det i en slik en da? aldri sett en 325is før faktisk :S så dette var et skjeldent syn for meg..

grattulerer med ny bil!! =)

de kaller coupeen for Is her ja.den har oppgitt 189 "amerikanske" hk,men 125kw. så de måler litt forsjellig her,så den har nok de samme 192 hestene ja. er ganske sprek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis.

Men du burde jo gå for M3 mens du først er der borte, 100 lapper for en 97-98 modell :)

Men det renner vel ikke over med penger som student.

er sant det du sier,fristende med M3,men er fornøyd med 325Is jeg .er rikelig med motor,og interiøret og stolene er knall! og det kryr av politi her,og alle har radar! men er gøy bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger drivstoff prisene på der borte nå?

ca 3.50 kr literen. jeg fylte 10 Gallon (ca 40 liter) i går,og det kosta 21$.

altså 130,- kroner. så ingenting å si på det. men bensien er bare 87 oktan her.kan og kjøpe 89 oktan. men leiter fortsatt etter et sted som selger høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...