|Andreas| Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Ja, det var billig Hvordan er det å kjøre med så lavt oktan?
jcvold Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 jeg syntes det er billig ja,men amerikanerne syntes det er dyrt! de kjører rundt med klistremerker med "gas prises suck" og sånn! hehe går greit me lav oktan,men hadde helst sett at de hadde super-bensin men 325`en drar godt likevel den
|Andreas| Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 jeg syntes det er billig ja,men amerikanerne syntes det er dyrt! de kjører rundt med klistremerker med "gas prises suck" og sånn! hehe Haha Kan man få tak i sånne på ebay eller? For her, sucks gas prices big time
jcvold Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 de selger de på "Advanced auto parts", der jeg så dem i går
Dr_S Skrevet Februar 16, 2007 Skrevet Februar 16, 2007 Gratulerer med fin E36! Er det tonede ruter foran også eller? Men den skulle vært manuell da, eneste minuset i mine øyne...
jcvold Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 Gratulerer med fin E36! Er det tonede ruter foran også eller? Men den skulle vært manuell da, eneste minuset i mine øyne... Takker rutene foran er ikke tona.men mangen som har det her nede.tror det er lov. jeg ville ogh hatt manuell,men er vanskelig å få tak i ,og det er lettere å få solgt en med manuell her i USA
Jonte Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 325IS = Velutstyrt utgave av en vanlig E36 325. AC, Skinn, etc etc.. Ingenting med motor eller noe å gjøre..
jcvold Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 325IS = Velutstyrt utgave av en vanlig E36 325. AC, Skinn, etc etc.. Ingenting med motor eller noe å gjøre.. Her heter coupeen 325is. ingenting her som kun heter 325 coupe.
Dr_S Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Toninga kan du risikere å bli stanset for kontroll av, eller i forbindelse med annen kontroll. De har sånn måler de trer på glasset som måler gjennomlysning.
The_transporter Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 is har ikke den lavere utveksling på diffen eller noe? eller er det 325ie? hmm... bare lurer jeg meneh.. 89oktan ja.. og så klager de over prisen? haha fin bil forresten...
jcvold Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Toninga kan du risikere å bli stanset for kontroll av, eller i forbindelse med annen kontroll. De har sånn måler de trer på glasset som måler gjennomlysning. tror ikker den loven gjelder her i south carolina. de fleste bilene har tona framruter her så.. og politi er det nok av her,så de hadde nok reagert om det var ulovelig. tok forresten lappen her i USA. den koste 77 kroner. må ha med egen bil på oppkjøring så jeg kjørte opp i egen BMW
-Martin- Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41732 -Ja det måtte han
jcvold Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Måtte du ta amerikansk teori? ja,men var relativt lett.kan ta øvelsesexamener på nettet. er bare spørsmål type : bilen foran deg holder armen ut av vinduet,hva betyr det? han svinger til venstre. og det er teite alternativer og f.eks de spør hva du bør gjøre før du kjører inn på highwayen : "Ta noe beroligende medisiner" så var relativt enkelt
Jonte Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 325IS = Velutstyrt utgave av en vanlig E36 325. AC, Skinn, etc etc.. Ingenting med motor eller noe å gjøre.. Her heter coupeen 325is. ingenting her som kun heter 325 coupe. Du finner vel tak i 325is som sedan. Har sett noen av dem mener jeg å huske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå