Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg syntes det er billig ja,men amerikanerne syntes det er dyrt! de kjører rundt med klistremerker med "gas prises suck" og sånn! hehe

går greit me lav oktan,men hadde helst sett at de hadde super-bensin ;)

men 325`en drar godt likevel den

Skrevet
jeg syntes det er billig ja,men amerikanerne syntes det er dyrt! de kjører rundt med klistremerker med "gas prises suck" og sånn! hehe

Haha :lol:

Kan man få tak i sånne på ebay eller? For her, sucks gas prices big time :lol:

Skrevet
Gratulerer med fin E36! Er det tonede ruter foran også eller? Men den skulle vært manuell da, eneste minuset i mine øyne...

Takker :D

rutene foran er ikke tona.men mangen som har det her nede.tror det er lov. jeg ville ogh hatt manuell,men er vanskelig å få tak i ,og det er lettere å få solgt en med manuell her i USA

Skrevet
325IS = Velutstyrt utgave av en vanlig E36 325. AC, Skinn, etc etc.. Ingenting med motor eller noe å gjøre..

Her heter coupeen 325is. ingenting her som kun heter 325 coupe.

Skrevet

Toninga kan du risikere å bli stanset for kontroll av, eller i forbindelse med annen kontroll. De har sånn måler de trer på glasset som måler gjennomlysning.

Skrevet
Toninga kan du risikere å bli stanset for kontroll av, eller i forbindelse med annen kontroll. De har sånn måler de trer på glasset som måler gjennomlysning.

tror ikker den loven gjelder her i south carolina. de fleste bilene har tona framruter her så.. og politi er det nok av her,så de hadde nok reagert om det var ulovelig.

tok forresten lappen her i USA. den koste 77 kroner.

må ha med egen bil på oppkjøring ;)

så jeg kjørte opp i egen BMW

Skrevet
Måtte du ta amerikansk teori?

ja,men var relativt lett.kan ta øvelsesexamener på nettet.

er bare spørsmål type : bilen foran deg holder armen ut av vinduet,hva betyr det? han svinger til venstre. og det er teite alternativer og

f.eks de spør hva du bør gjøre før du kjører inn på highwayen : "Ta noe beroligende medisiner"

så var relativt enkelt

Skrevet
325IS = Velutstyrt utgave av en vanlig E36 325. AC, Skinn, etc etc.. Ingenting med motor eller noe å gjøre..

Her heter coupeen 325is. ingenting her som kun heter 325 coupe.

Du finner vel tak i 325is som sedan. Har sett noen av dem mener jeg å huske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...