Willersrud Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Noen her som kjørte? var vel en lys grøn eller sølv e23 som jeg møtte på brua ved strømsø i dag, på vei hjem fra jobb:)
StianA Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 trur han lurte på om det kanskje var noen her sin seden han lurte på hvem som kjørte.
Willersrud Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 ikke noe spesielt med den, bare lurte på om noen her kjørte:)
Lien Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Var sikkert en helt vanlig 728.. Mange slike ble solgt i norge.. Så den bra eller sliten ut?
Hakon Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Var sikkert en helt vanlig 728.. Mange slike ble solgt i norge.. Så den bra eller sliten ut? men ikke veldig mange som kjører rundt den dag i dag....
Lien Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Var sikkert en helt vanlig 728.. Mange slike ble solgt i norge.. Så den bra eller sliten ut? men ikke veldig mange som kjører rundt den dag i dag.... Og det var derfor jeg spurte om den var strøken eller sliten.. Ganske mange slitne 728'er igjen faktisk.. Fler enn man skulle ane..
Willersrud Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Det er mulig, så ikke hvordan motor det var men den så bra strøken ut. er ikke såå ofte man ser en sånn her:)
Dralle Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Var det gamle eller nyetypen da? ...og 732 er vel mer vanlig enn 728 tipper jeg på...
///MoePower Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Nei, er ikke ofte man ser E23 på veien nei. Her i tromsø har jeg ikke sett en eneste E23 på veien på minst ett år. Bortsett fra mine egene to som står rett uttafor her.
Lien Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Da er det nok muligheter for at det er en stor konsentrasjon her.. Veit om to 728'er i en mils omkrets som er på veien og enda et par som står i garasjen.. Men der er ikke entusiasteiet så de ruster i filler.. Såvidt jeg veit var det 728 som solgte mest i norge.. Har du noen tall eller Dralle? Hadde vært litt artig å vite..
Fredrik Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Da er det nok muligheter for at det er en stor konsentrasjon.. Veit om to 728'er i en mils omkrets som er på veien og enda et par som står i garasjen.. Men der er ikke entusiasteiet så de ruster i filler..Såvidt jeg veit var det 728 som solgte mest i norge.. Har du noen tall eller Dralle? Hadde vært litt artig å vite.. Jeg har gode minner om en E23 745i som var eiet av en av brødrene London (skraphandlere i Oslo). Den BMW´en så jeg hver dag da jeg gikk med Aftenposten Aften i årene 1983/84 i området rundt Smestad/Holmendammen i Oslo. Bilen fikk forøvrig et kulehull gjennom en av fordørene etter et attentatforsøk mot eieren...
mAZE Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Lien: Står en eller to 7-serier på Kraby også. Rett ved siden av der vi har verksted ved Riksvei 33.. Den har stått der lenge uten skilter den ene. Kanskje noe du kunne handlet og tatt deler av om du trenger.
Lien Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Lien:Står en eller to 7-serier på Kraby også. Rett ved siden av der vi har verksted ved Riksvei 33.. Den har stått der lenge uten skilter den ene. Kanskje noe du kunne handlet og tatt deler av om du trenger. Hvis du mener den grønne som står i ca. en meter med gress om sommeren så har jeg sett den. Har nesten stoppet opp for å høre hvor mye de skal ha for den Men den andre har jeg ikke sett.. Kanskje jeg skal dra dit en dag og høre hva de skal ha for dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå