Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var sikkert en helt vanlig 728.. Mange slike ble solgt i norge.. Så den bra eller sliten ut?

men ikke veldig mange som kjører rundt den dag i dag....

Skrevet
Var sikkert en helt vanlig 728.. Mange slike ble solgt i norge.. Så den bra eller sliten ut?

men ikke veldig mange som kjører rundt den dag i dag....

Og det var derfor jeg spurte om den var strøken eller sliten.. Ganske mange slitne 728'er igjen faktisk.. Fler enn man skulle ane..

Skrevet

Nei, er ikke ofte man ser E23 på veien nei.

Her i tromsø har jeg ikke sett en eneste E23 på veien på minst ett år.

Bortsett fra mine egene to som står rett uttafor her. :)

Skrevet

Da er det nok muligheter for at det er en stor konsentrasjon her.. Veit om to 728'er i en mils omkrets som er på veien og enda et par som står i garasjen.. Men der er ikke entusiasteiet så de ruster i filler..

Såvidt jeg veit var det 728 som solgte mest i norge.. Har du noen tall eller Dralle? Hadde vært litt artig å vite..

Skrevet
Da er det nok muligheter for at det er en stor konsentrasjon.. Veit om to 728'er i en mils omkrets som er på veien og enda et par som står i garasjen.. Men der er ikke entusiasteiet så de ruster i filler..

Såvidt jeg veit var det 728 som solgte mest i norge.. Har du noen tall eller Dralle? Hadde vært litt artig å vite..

Jeg har gode minner om en E23 745i som var eiet av en av brødrene London (skraphandlere i Oslo). Den BMW´en så jeg hver dag da jeg gikk med Aftenposten Aften i årene 1983/84 i området rundt Smestad/Holmendammen i Oslo. Bilen fikk forøvrig et kulehull gjennom en av fordørene etter et attentatforsøk mot eieren... :?

Skrevet

Lien:

Står en eller to 7-serier på Kraby også. Rett ved siden av der vi har verksted ved Riksvei 33.. Den har stått der lenge uten skilter den ene. Kanskje noe du kunne handlet og tatt deler av om du trenger. :)

Skrevet
Lien:

Står en eller to 7-serier på Kraby også. Rett ved siden av der vi har verksted ved Riksvei 33.. Den har stått der lenge uten skilter den ene. Kanskje noe du kunne handlet og tatt deler av om du trenger. :)

Hvis du mener den grønne som står i ca. en meter med gress om sommeren så har jeg sett den. Har nesten stoppet opp for å høre hvor mye de skal ha for den :P Men den andre har jeg ikke sett.. Kanskje jeg skal dra dit en dag og høre hva de skal ha for dem :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...