Gå til innhold

Felgretting


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Har muligens 4 felger eg vurderer og sende til retting. Har ringt runndt til flere ( deriblandt felgretting.no, felgservice.no osv..)

Prisen kommer på 1200kr PR felg hos den billigste (felgretting.no)

Altså 4800kr for 4 felger + frakt..

Nå skal de sies at det er mye arbeid på alle felgene..som innebærer, sveising, retting av felg og kant og hellakkering..

Lurte på om noen vet om andre som kan være billigere? Men det koster vel så mye sikkert? Såørs vel om det svarer seg i det hele tatt..

Hadde vært topp om det var i hordaland f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Ja, vet det er en gammel tråd, men tenkte jeg like godt kunne ta opp denne i forhold til å starte en ny...

Har noen BBS-felger som er kantkjørte (men ikke skjeve), og ønsker å shine dem opp igjen, men gidder ikke selv. Hva vil det koste å få reparert dem, og hvor kan dette gjøres i Kristiansand-området, evnt Stavanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 years later...

Dette er jo en steingammel tråd, men tenkte jeg kunne gi litt skryt til Oslo felgretting. Vi har en ny for oss X5, men som på tross av avbalansering av hjul fortsatt hadde en vibrasjon på sommerhjulene. Selgers verksted fikk det ikke bort, og bilen måtte til en annen maskin på et annet verksted for ytterligere sjekk. De kunne raskt konstatere at en av felgene var urunde, samt at felgene er kopifelger.. det visste vi ikke.

Mens vi venter på at vi skal få nye felger fra forhandleren måtte den urunde felgen rettes for å få bort forstyrrende vibrasjon i ratt og bil. 

Jeg ringte Oslo felgretting i går, og i dag litt før kl. 09 tok de imot bilen og utbedret felgen. Jeg var hjemme igjen før 10. Svært fornøyd med det som later til å være en for meg perfekt utbedring av felgen. Det kunne merkes helt umiddelbart at bilen var uten vibrasjonen. Nå skal det bli en sann fornøyelse å kjøre på langtur igjen.

Så får det heller være at forhandleren har brukt utrolig lang tid på å finne ut av problemet, og deretter sikkert skal bruke vinter og vår på å skaffe til veie nye felger....

Endret av Grobian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...