-Roger- Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 En kompis av meg har prøvd å ringe de i hele dag og ikke komt gjennom? Han vil kanskje kjøpe den bilen men frykter den er solgt! Er det ellers noen som vet hvorfor jeg ikke får e-post fra bimmers.no lenger? Har sendt pm til gunnar men får ikke svar??? Kanskje jeg ikke kan sende pm heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Sikker på at innboksen din ikkje er full? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Innboksen min på pm bruker 27% hotmailen min er nesten tom... Bruker ikke 10% engang! Får jo epost jevnlig av mange andre Får sikkert 30 epost daglig av for eks. norbits! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levanger Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei ... Bilen er ikke solgt. Ring Svein Erik på telefon 74 05 61 98 (styling tech) eller send meg en PM så skal du få nummeret til han privat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå