-Roger- Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 En kompis av meg har prøvd å ringe de i hele dag og ikke komt gjennom? Han vil kanskje kjøpe den bilen men frykter den er solgt! Er det ellers noen som vet hvorfor jeg ikke får e-post fra bimmers.no lenger? Har sendt pm til gunnar men får ikke svar??? Kanskje jeg ikke kan sende pm heller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylland Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Sikker på at innboksen din ikkje er full? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted February 7, 2007 Author Share Posted February 7, 2007 Innboksen min på pm bruker 27% hotmailen min er nesten tom... Bruker ikke 10% engang! Får jo epost jevnlig av mange andre Får sikkert 30 epost daglig av for eks. norbits! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levanger Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Hei ... Bilen er ikke solgt. Ring Svein Erik på telefon 74 05 61 98 (styling tech) eller send meg en PM så skal du få nummeret til han privat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts