Gå til innhold

Har kjøpt (525tdsa)

Tweety bimma
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye måtte du punge ut med? Ser ut som et bra eksemplar du har fått deg. Har den vært 10 år her til lands så er det bare å slenge inn bakseter gratis også ;)

Og behold rondell sommerfelga dine som sommerfelg. Desidert en av de peneste felgene man kan ha på en e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe, syntest nok vinter felgene var penest jeg også, forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine :roll: dessuten er d altfor mange av de felgene, bilen er kjempe fin den :wink:

har som sagt en 92mod selv, går på 0.6 på mila, d må jeg si er kjempe billig av denne type bil og motor. men diesel pumpa er no dritt på disse bilene da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk folkens :D jeg betalte 43 for den,syns ikke det er ille ... den er desverre importert i 98 så er 1 år igjen men det går går greit tror jeg :)

anngående felgene så blir dem mest sannsynlig bytta ut,har veldig lyst på 18"

AC Schnitzer(5 eika) men for se,jobber i bransjen så kan hende jeg ordner noe fra jobben,,men hvis noen har lyst til å bytte mine rondell mot 18"

AC Schnitzer :D (kan gi peng i mellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe, syntest nok vinter felgene var penest jeg også, forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine :roll: dessuten er d altfor mange av de felgene, bilen er kjempe fin den :wink:

har som sagt en 92mod selv, går på 0.6 på mila, d må jeg si er kjempe billig av denne type bil og motor. men diesel pumpa er no dritt på disse bilene da :(

"forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine :roll:"

Der er vi enige! 8) Synes 5 eikers felger passer veldig bra på E34, men det må selvfølgelig være kant på de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Rune, godt å se at du fått deg en skikkelig Touring 8) .

Er veldig enig i felg planene dine, ACS med myyye kant er helt konge på E34. Og Touringen svelger store dimensjoner, så det er ikke noe vits å være beskjeden :D .

Sleng Rondell'ene til salgs her og på CCN. Er jo bøtter og spann av folk som er villig til å kjøpe de. Bare den siste uka her på ønskes kjøpt siden er det mange som vil ha sånne :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...