Tweety bimma Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 ønsker å kjøpe en 525 tds,helst stasjonsvogn og automat men ikke et krav.skal du selge eller veit du om en,si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Come on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Come on tja, har en 92mod, men d er både sedan og manuell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 har kjøpt meg bil 525tdsa 94 mod stasjonsvogn.. Med vinter hjula Sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer! Personlig synes jeg at vinterfelgene var mye penere enn sommerfelgene dine! Men det er bare min mening da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hvor mye måtte du punge ut med? Ser ut som et bra eksemplar du har fått deg. Har den vært 10 år her til lands så er det bare å slenge inn bakseter gratis også Og behold rondell sommerfelga dine som sommerfelg. Desidert en av de peneste felgene man kan ha på en e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 hehehehe, syntest nok vinter felgene var penest jeg også, forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine dessuten er d altfor mange av de felgene, bilen er kjempe fin den har som sagt en 92mod selv, går på 0.6 på mila, d må jeg si er kjempe billig av denne type bil og motor. men diesel pumpa er no dritt på disse bilene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Pen bil! e34 stasjonsvogn er tøft.. eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Takk takk folkens jeg betalte 43 for den,syns ikke det er ille ... den er desverre importert i 98 så er 1 år igjen men det går går greit tror jeg anngående felgene så blir dem mest sannsynlig bytta ut,har veldig lyst på 18" AC Schnitzer(5 eika) men for se,jobber i bransjen så kan hende jeg ordner noe fra jobben,,men hvis noen har lyst til å bytte mine rondell mot 18" AC Schnitzer (kan gi peng i mellom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hvilke specs er det på dine? Bredde innpress størrelse (ser ut som 17") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer Den ser veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hvilke specs er det på dine? Bredde innpress størrelse (ser ut som 17") Er 17 ja,tipper det er 8.5 alle 4 men kan sjekke opp hvis det er intresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 hehehehe, syntest nok vinter felgene var penest jeg også, forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine dessuten er d altfor mange av de felgene, bilen er kjempe fin den har som sagt en 92mod selv, går på 0.6 på mila, d må jeg si er kjempe billig av denne type bil og motor. men diesel pumpa er no dritt på disse bilene da "forstår ikke helt hvorfor så mange synest rondell felgene er så fine :roll:" Der er vi enige! Synes 5 eikers felger passer veldig bra på E34, men det må selvfølgelig være kant på de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer Rune, godt å se at du fått deg en skikkelig Touring . Er veldig enig i felg planene dine, ACS med myyye kant er helt konge på E34. Og Touringen svelger store dimensjoner, så det er ikke noe vits å være beskjeden . Sleng Rondell'ene til salgs her og på CCN. Er jo bøtter og spann av folk som er villig til å kjøpe de. Bare den siste uka her på ønskes kjøpt siden er det mange som vil ha sånne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer Rune, godt å se at du fått deg en skikkelig Touring . Takker Steffan Er Utrolig fornøyd med den,,veit hva skikkeligkjøre glede er nå ja.. Blir den like fin den din så ska jeg være fornøyd Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå