Ola. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Ok dekk foran, slitne bak, felger trenger lakk for å bli strøkne.. Ellers er alt som det skal være Selges 500kr eller bud, pga plassmangel. Må hentes på Sunndalsøra (nord-møre), sender ikke. Ola mail ola(A)sunndals.net , eller pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Du skal ikke nordover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hehe, nei har ingen planer om dèt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Kan være intressert i 17" felger, for banebruk, i bytte.. Pris/løsning avhengig av felger seff. Ikke intressert i dyre hjul, det har jeg fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Opp igjen Ønsker som sagt å slippe å sende hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 er de hvite lr?? ser slik ut på bilde lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 er de hvite lr?? ser slik ut på bilde lissom... Trodde det vistes godt at de var hvite jeg, så jeg skrev det ikke hehe.. De er hvite, men som sagt trenger de lakk for å bli strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 okei.. ja det vistes jo godt i grunn da.. men kan aldri vær sikker ang bilder. det var synd for hadde dem ikke vært det sku jeg kommet og hentet di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 KOmmer du meg imøte hvis jeg vil ha dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Nei beklager.. 500kr bør vel være billig nok for å kjøre de siste mila.. Så slipper jeg å bruke opp de små kronene jeg får for de på bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Kan du merke av på kart på www.gulesider.no hvor du bor? Vurderer sterkt å ta turen å hente dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Det er midt imellom molde og oppdal.. 7mil ifra oppdal, 9 mil ifra molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Solgt felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei, nei de ligger her enda de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå