Gå til innhold

forsikring: et tenkt tilfelle

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så da lønner det seg å ta en front mot front da? Forsikringsselskaper er norges største mafia og det har jeg ment lenge!

Jepp, faktisk! Økonomisk sett i alle fall.

Værste er at det er lettere å komme unna med voldtekt, enn med forsikringsvindel.:evil: (ikke det at jeg vil forsvare forsikringsvindel).

Mer griske folk en forsikringsselskapene skal du lete lenge etter. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da lønner det seg å ta en front mot front da? Forsikringsselskaper er norges største mafia og det har jeg ment lenge!

Jepp, faktisk! Økonomisk sett i alle fall.

Værste er at det er lettere å komme unna med voldtekt, enn med forsikringsvindel.:evil: (ikke det at jeg vil forsvare forsikringsvindel).

Mer griske folk en forsikringsselskapene skal du lete lenge etter. :evil:

hadde "ole" ikke prøvd å svindle forsikringen så hadde det nok blitt billigere forsikring! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari hadde livsforsikring og blei kondemnert, så nå krever forsikringselskapet eplene, så svaret er 0 epler til noen ! alle går te forsikringselskapet. Så hjorten sitter nokk igjen med skjegget i postkassa og risikerer og bli anmeldt for uaktsom spasering, den burde vist bedre rett og slett en og bli påkjørt slik etter så lang erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari hadde livsforsikring og blei kondemnert, så nå krever forsikringselskapet eplene, så svaret er 0 epler til noen ! alle går te forsikringselskapet. Så hjorten sitter nokk igjen med skjegget i postkassa og risikerer og bli anmeldt for uaktsom spasering, den burde vist bedre rett og slett en og bli påkjørt slik etter så lang erfaring.

Hahahaha, dette blir bare bedre og bedre :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...