Gjest Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 enn hvis bilen foran ola kjører på en hjort som flyr over taket og knuser panseret og ruta til Ola da? AKKURAT dette skjedde med bruttern. En bil traff en hjort, den fløy rundt og landa på panseret til brutterns bil.. Hele saka var en vits og det ble skylddeling. Altså begge partene måtte dekke sine egne skader! Helt sykt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 samma skjedde meg. jeg kjørte på rett vei i horten og det kommer en bil i motgående felt plutselig 3meter før vi passerer finner han ut at han skal inn på rimi som ligger på min side. han svinger rett inn foran meg og jeg må gjøre unna manøver og går rett i et gjærde. jeg traff ikke han sin bil men løp etter han bortover og fikk tak i han. det endete i hvertfall med at han (hans forsikring)måtte dekke alle skadene på min bil enda jeg bare hadde ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Det var stor uenighet hvor mange epler Ola satt igjen med gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Kanksje Ola burde vurdert å ta bussen nå på vinterstid? Siden han er så uheldig Eple får å han spise før han går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ix. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Kanskje Ola burde vere inne vinterstid? Ja Ola ser ut til å vere en riktig ulykkesfugl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå