Puma Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Trenger nye vinterdekk til bilen min, en 94 320 cab. Lurte på om noen her inne har gode anbefalinger... Har kikket litt på Michelin X-Ice / X-Ice North (piggfri / pigg) og fått OK priser på disse... Noen som har erfaring med dette på E36? Tips og råd mottas med takk.... (Lei av og stå fast på rævva dekk )
bmwhans Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 du skal vel spole ut pigga med en gang uansett. michelin er jo bra og kjent!
Trotto Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Kjøre Nokian Hakkapellitta RSi, og er godt fornøyd. Ble testvinner annenhvergang sammen med Continental i vinter. EDIT: -Kjører ikke E36 da.
hagenisse Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg kjører på X-ice 225/45/17. Fungerer bra, litt skumle på slaps, men det er nok mer dimensjonen sin feil. Stå fast er nok mye mulig du gjør uansett. E36 er ikke spesielt god til å ta seg frem.
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg kjører Nokian Hakkapellitta 4 piggdekk, 205-55-16. Er iallefall kjempefornøyd, kommer meg fram og piggene ser ut til å holde til tross for "en del" sidelengskjøring på snø og is..
Puma Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Handlet dekk nå... Ble GoodYear Ice Navi, Fikk en god deal hos de jag handlet de forrige... De var nye før jul, men funka IKKE... Tok disse i retur, og med 1000,- i mellomlegg for fire dekk inklusive montering og avbalansering kan jeg ikke klage Den bakken jeg ikke kom opp var nå ikke noe problem på samme underlag... Kunne til og med ta bakkestart... Uten pigg disse også så da slipper jeg og "piggblåse" hjulbuene for det hender jo man har lyst til og kjøre med bilen på tvers av kjøreretningen en gang i mellom Takker for svar og tilbakemeldinger. Kan jo kanskje hjelpe andre der ute også... Er jo mange E36'ere ute på vinterføre om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå