raymotor Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg denne m5'n, noen som tror d er ett godt kjøp ???? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1385189 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Den var da billig nok, men ville ihvertfall vært litt forsiktig med å kjøpe en ombygd E34 m5. Vrimler av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 sant nokk(er endel av de i nabokomunen) men jeg vil ha meg en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Så fin ut den, men siden det er så mange ombygde å få tak i ville jeg vurdert 3,8 motoren i stedet, litt mere futt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 joda, men den er også dyrere hadde tenkt meg en bil til rundt 100- 115 lapper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 En ombygd M5 blir aldri en M5. Det blir en e34 med mer maskin. Selv om alle delene er den, så er de ikke verdt i nærheten av mange av prisene folk vil ha for de. Kjøp en hvis du vil ha en herje bil, men ikke om du vil ha en M5. Bilen var dog pen. Men just my 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Prisen er vel grei. Bilen er jo også godkjent ombygd. Den ser også pen ut utvendig og innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 30.05.2006 SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 103 460,00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 vet... forsvinner når/om jeg kjøper bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Den er begjært avregistrert 05.01.2007 p.g.a ikke vist til periodisk kontroll. Så få selger til å fikse dette før du handler Forøvrig ser den ikke så ille ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 oki, det der sa han ikke noe om som jeg kan huske iaffal(men har gullfiskhukommelse) heh nei tror jeg går for en annen bil ja... men Takker for all hjelp;) Steffan C hvordan fant du ut d der? (Den er begjært avregistrert 05.01.2007 p.g.a ikke vist til periodisk kontroll.) bare lurer;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Steffan C hvordan fant du ut d der? (Den er begjært avregistrert 05.01.2007 p.g.a ikke vist til periodisk kontroll.) bare lurer;p Det finner du ut her: https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Tar du turen for og titte på¨den der, så ta en nøye titt på bakstussen... Legg merke til at passform på bakdør og koffert lokk ikke er helt hundre. Bkdøra er kanskje ikke skikkelig lukket, men for sikkerhets skyld så følg med på det der. Ta av indre dørlist oppe ved taket og nedover langs midt stolpe og bakre stolpe. Se nøye etter for mistenksomme tegn der. Kan være skjøtet der ett sted. Om så er aå dukker det opp rust mye fortere enn du vil ønske. Er den lappet sammen, så ville ikke jeg gitt den summen for bilen i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Tar du turen for og titte på¨den der, så ta en nøye titt på bakstussen...Legg merke til at passform på bakdør og koffert lokk ikke er helt hundre. Bkdøra er kanskje ikke skikkelig lukket, men for sikkerhets skyld så følg med på det der. Det var min første tanke også da jeg så bildene... noe er galt med panelavstandene og som du er inne på er det derfor viktig å se etter kollisjonsskader eller om den er skjøtet på noen måte. Rent teknisk kan selvfølgelig en ombygget alminnelig E34 være en "M5", men for feinsmeckere er det kun en ekte M5 som gjelder... og det gjenspeiler derfor også prisen på bilene. Hvis jeg var i markedet for en ombygget E34 ville jeg ha forlangt dokumentasjon på arbeidet og ikke minst ha vært særdeles kritisk til selve bilen. Anyway... a lot of car for the bucks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Brodern selger denne bilen da. Den er litt rimeligere også.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå