Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Ville heller spytte i de kronene ekstra da og kjøpt den andre. Gått bare 150000 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Dette blir nok aldri en M5. Utrolig mange ombygde for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Smak og behag dette her vel..?? Personlig mener jeg det dere sier om at dette aldri blir en M5 forsåvidt er riktig... For entusiaster vel og merke ja. Bruksverdien er M5 fullt ut spør du meg. Skulle faktisk hatt dt mer morro i en ombygd M5 enn i en orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 hva er problemet når den er ombygd. Alt er jo som oftest ombygd,og da skal det mye til for at man merker forskjell. Det er en gammel bil da. Men det er jo alltid noen som skal være bedre en andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 15hk med K&N filter?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 15hk med K&N filter?hehe må ikke glemme chipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 oja:Phehe.. jeg leste det om kn filteret som en setning.. hehe.. da skjønner jeg det:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 dårlig chip da,trodde man fikk litt mer en det. Trimchip.com har chip som du får 354hk og nesten 400nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå