Schnellfahren Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Heisann. Har nå 4 senkefjører på vei av typer H&R 40/15. Tenkte i den anledning og bytte dempere også og har fått et tilbud på korte dempere fra Cobra Suspension. Saken er at selger skrev i dag på mail dette: Disse demperene er egentlig ment for senking over 40mm. Jeg vet derimot om folk som har montert en sånn løsning som har fungert veldig bra, men jeg tør ikke love noe. Og ble litt skeptisk. Noen som har erfaringer/innspill/formeninger er jeg høyst takknemlig
ropa Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Fra hvor bestilte du dette og hva ga du for det?
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Fjørene bestillte jeg fra http://www.stjerneservice.no (Simen Malerbakken her på forumet) og kostet vel ca 1700,- Ellers var det Gundersen Sportscar ANS jeg pratet med om demperne http://www.gundersen-sportscar.com/index.html Peis på med kunnskap folkens....
hagenisse Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Antagelig gaar det helt fint. Hva kostet demperne..?
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Cobra suspension demperne skulle jeg få for 3300,- Er bare litt redd for å sitte der med 4 ubruklige dempere, he he
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i senkesett til under 5000? Vil ha 40/15, 30/15 eller noe i den duren. Regner med at jeg bare trenger nye dempere foran, for de orginale fungerer vel til 15mm bak.
-Martin- Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 En av dere som skal senke E36'n deres i nærmeste framtid er hjertelig velkommen til å lage en DIY av det!
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Er nok ikke teknisk nok til å gjøre det selv jeg hvertfall. Har noen som kan fikse det billig tror jeg, så får nok ikke noen DIY av meg nei!
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Da fikk jeg svar fra Autotrio angående 4 Bilstein Sprint dempere: Hei og takk for forespørslen,4 stk.Bilstein Sprint koster 6350,- inkl. mva. Disse er beregnet på biler senket ca 40 mm og passer meget godt sammen med ditt H&R kit. Samme greia gjelder forsåvidt her, beregnet for ca 40mm senk, bare at prisen er høyere og selger garanterer at det passer sammen....
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Du må bare tenke på at du bare senker 15mm bak, så bør vel ikke bruke dempere beregnet på 40mm der. Kan vel bruke orginale der... Altså trenger du bare 2 nye dempere
hagenisse Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Men du får jo bmwccn-rabatt.... er vel 15% Med bilstein sprint får du kombinasjonen jeg har. Anbefalles. Og du kjøper sprint bak også, de er mye hardere enn orginalt. At du bare senker 15mm gjør ingenting. De er beregnet for maks 40mm senk, ikke nøyaktig.
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Hvor mye har du senket bak? Bruker du Bilstein Sprint dempere bak egnet for 40mm senk?
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Eneste "aberet" her er at jeg syntes Bilstein demperne var litt dyre... Ingen som har erfaringer med Cobrademperne med H&R eller andre fjører i sånn ca 40/15 høyde?
Schnellfahren Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Er fortsatt litt i tenkeboksen ang dempere. Noen andre som har gode erfaringer med andre senkedempere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå