Gå til innhold

Styling av Speedometer. Tacoringe og Hvite skiver, Blå lys?

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har i bilen min, kan ta bilder til deg og sende, veit ikke ossen jeg legger dem ut her, har prøvd men får det ikke til,

jeg synet ikke dette blir får sterkt på kvelden, ganske fint og se på 8)

Skrevet

Synes det er virkelig synd at du ikke får plasmaskiver i andre farger enn blått m. fler div farger. Kunne virkelig tenkt meg helt plain org bmw farger i instrument, sort bakgrunn med rød/oransj lys i plasmaformat :?

Skrevet

Er fan av blått, men må virkelig si at jeg ikke vil ødelegge den rolige standaren i den røde interfacen i bmw. Var nesten så jeg lot være å bestille pioneer spiller her om dagen kun fordi den lyste blått :P kræsjer litt med resten av interiøret på bimmeren.

Skrevet

jeg mener disse er kjøpt hos innoparts men skal ikke si det får sikkert, er forige eier som har montert dem, han er bruker her under navnet coaslip tar jeg ikke helt feil, så går jo an og sende han en pm og høre

Skrevet
Hjalp "laak" å legge ut bilder! :)

Hmmmmmm ja ja, både og.............blei litt i tvivl om jeg virkeligt vil ha hvite skiver allikavel......

Får overveje litt mere

Skrevet

hvite skiver ser eldre ut, blå skiver ser nyere ut, og er kulere ;) noen som vet åssen man får blåe lys i instrumentet på en E46 ?? det er ikke sånne pærer bak instrumentet som på E36 osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...