E36Cab1 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 http://img204.imageshack.us/idisse kjøpte jeg på ebay for 400kr veldig bra skiver eneste jeg sliter litt med er lyset kopler seg av hele tiden men tror bare vi har kopla noen ledninger feil Var ikkje dette veldigt skarpt lys på?? Ser jo nesten ikkje viserene heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 du ser viserne veldig bra akkurat passe lys styrke på de synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Kan nok ha en del med kamera å gjøre også. Det kan lett forvrenge hvordan det egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Syns ikke noe om å bytte om til blått, den orange orginale er den fineste. Eneste du bør sette inn er Chromringer(tacoskiver) rundt instrument,gir et mer sportslig preg Betalte vel en 5-600kr da jeg kjøpte til min e36. Bestilte fra motortechnik.no er vel schmidman det heter nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 http://img204.imageshack.us/idisse kjøpte jeg på ebay for 400kr veldig bra skiver eneste jeg sliter litt med er lyset kopler seg av hele tiden men tror bare vi har kopla noen ledninger feil Var ikkje dette veldigt skarpt lys på?? Ser jo nesten ikkje viserene heller... Det er eksakt like mine skiver. Jeg har hatt 2 sett lik de som selges på www.czt.no, og det er ikke fullt så stilig lys pluss at loddingene sitter relativt dårlig. Men på de ovennevnte skivene fra Ebay følger det jo med et potensiometer, dvs. en bryter der du regulerer styrken på det blå lyset. Strømmen til skivene kobla jeg inn på dimmeren ved siden av høydejusteringen på hovedlyktene. Da bestemmer jeg selv forholdet melom blått og rødt... Men sant nok at nålene viser nesten ikke i det hele tatt på bildet. Og ser ut som om nålene har vært tatt av ja... 500 RPM på tomgang Hadde instrumentet ute 5-6 ganger for å justere speedo og RPM og ECOmåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coaslip Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Skivene som er montert i E34'en er plasmaskiver å lyser i seg selv , ingen lys BAK , det er skivene i seg selv som lyser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå