Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Lykke til Ser ut som ett jævli prosjekt lol Hehe... Er ikke helt fresh nei:) Men får jeg lov til å poste opp litt bilder undervies så skal vi nok se forandringer:) Skal være sagt at det ikke ble brukt så mye penger på den Du får lov til å poste opp MASSE bilder underveis! Grattis med E30
ThinkPink Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Litt av et prosjekt.. Er nok ikke mange som ville satt i gang med dette! Kjempe imponerende! Ønsker deg masse lykke til!
Hesleskaug Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Skrevet Februar 11, 2007 Litt av et prosjekt.. Er nok ikke mange som ville satt i gang med dette! Kjempe imponerende! Ønsker deg masse lykke til! Hadde egentlig ikke så lyst jeg heller når jeg løfta bilen, men ser på det som en utfordring:) Jeg ser positivt på det..... Endelig har jeg en e30 igjen:)Dessuten er det en meget god motor som sitter i, felgene syns jeg er drit rå så de skal pusses opp på Askim Dekk Sjekk, komplett mtech1 styling rundt hele og mtech interiør.... Uten om fører:(
JanE24 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Herlig med E30! Når kan vi forvente denne på veien??? Lykke til, dette blir bra!
Hesleskaug Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Da er diffen satt i og jeg har vært ute å kjørt med sommer hjul bak i dag Kom ikke så veldig langt men motoren er virkelig bra. Så nå er det bare å få skaffet seg et nytt karroseri. Huff.... skulle vise seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Alle dere i Møre og Romsdal og Nord Trøndelag har alle de fine. Syns det er litt drøyt å dra opp dit
Gjest Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 hmm.. syns jeg så en turbo inne i den hvite bilen jeg?!? skal den brukes? du får uansett ha lykke til med prosjektet.
///Martin Skrevet Mai 5, 2007 Skrevet Mai 5, 2007 Flott prosjekt du har på gang! Men så du hadde vært til innkjøp av sorte front og baklykter! Handlet på Koed lr??? Sliter litt med å finne akkurat den der typen baklykter på nettet.. Men stå på
Hesleskaug Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Skrevet Mai 5, 2007 Takker og bukker for det Kom over baklyktene på Ebay. Fikk dem til en utrolig god pris! (Grunnen til det var at auksjonslutt var på søndagen etter vi hadde stilt klokken. Noen som kom litt for seint) Kommer du over sånne burde du handle. Hørte tyskerne selv sier at de er blitt sjeldne. Nå venter jeg kun på resten av delene jeg har kjøpt rundt omkring. (Koed, GS osv) For å få ro i sjela må jeg få klart interiør og noen spesielle felger. Da kan motoren tas ut og så skal bilen til lakk.
Skimmy Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 blir bra dette, har slike baklykter på min 325.. passer bra på dem, og ikke så mange som har slike lykter
Hesleskaug Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Ja, det blir nokså ryddig å se på Fin bil selv:)
Azeton Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Ja, den volvoen er rå mange hk har en sånn bil? ligger de høyt i pris enda? litt OT men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå