BR Racing Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 skrev innlegget til feil person. derfor ble det slettet.. du er da ikke redd for offentlig trakkasering du yngve. har jo virkelig fått merke hvor kynisk du er. når du plager meg i 5år med trussler og offentlig gapestokk på div forumer. pga en liten fille sak, du kjøpte en fiat motor.med ukjent tilstand. og ingen garrantier gjalt, sa det bare var dritten. truet med offentligjøre bilder på forummer som alldri kom, etter din provosernede trussler om å gjøre liver så surt som mulig og forfølge meg og ødelegge for meg. gjekk jeg med på å betale deg med en ny turbo og betalte frakt på kr 700 for å få de fiat delene tilbake. men du skriver at j skal vente like lenge og mase og måtte gjøre det samme som du mener å ha gjort mot meg. noe j ser på som ytterst barnslig handling. så jeg har ikke noe å tape, har du ikke delene kan du si det hvertfall. ville ikke hatt det tilbake om det var søppel, om turboen kan kjøpes rimlig i utlandet. så er det en ting. alle kan få tak i rimelige deler der. men turboen j ga, selges normalt for ca 7000kr. så j mener det bør være grei betalning for 4500kr du ga den gang.
Yngve Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Mulig det er en liten fille sak for deg, men når noen svindler meg for 7000,- Og det tar 5år med masing for å få pengene tilbake (vel fikk ikke pengene, men fikk tilbud om å få en kina turbo istedenfor. Godtok det da det er bedre en ingenting) Er det desverre ingen fillesak for meg. Om det var svindel fra din side er da liten tvil om, Eg betalte for ei nyoverhalt blokk med nye smidde stempel. Det eg fikk var ei skjært blokk med ett smeltet stempel og ett sprukket stempel.. INGEN kan selge sånt og si det er som nytt med noe som helst samvittighet. Eg har hørt på allemulige dårlige unskyldninger fra din side de siste 5 åra, noe som var helt uinteresant for meg å høre.. Alt eg var interesert i var å få pengene mine tilbake. Att du velger å pese meg på ett offentlig forum, pga att eg 3måneder etter att eg fikk en kina turbo i erstatning for pengene du har skylt meg i over 5år !! Ikke har retunert BOSSET av deler du sendte meg. Det sier sitt om deg. Du er en notorisk svindler, så ikke PRØV å sette MEG i ett dårlig lys. Det blir rett å slett latterlig.
BR Racing Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 deilig å smake egen medesin:) tror du er den eneste som påstår j har svindlet noen, har kvittering for betalt 4500kr fra din side. motoren var aldri nyoverhalt.det var riktig nok byttet stempler i denne,samt de 4 org stempla fulgte med ved siden av.samt en ok 8v abbarth topp, jeg var kun mellomman på denne handelen,hadde ingen ting med dette. noe du slettes ikke har kunne forstått noen gang.din agressive trusler etter kort stund med folk som skulle komme opp å "ordne opp. fikk egentlig deg bare mere i vrangstrupen,påfølgende uthengning på ford forumet. i full offentlighet. gjør egentlig ikke saken bedre. kunne du ikke bare anmeldt dette hos onkel politi da som andre folk gjør når noe er i gjære. men saken stod kansje ikke så sterkt fra din side. jeg har tatt vare på alle mailer fra deg. skrive noe så nedlatende.som at ,kan ikke skjønne at du orker å leve med den bedritne samvittigheten din, notorisk løgner.my ass. dealen var når j ikke gadd mere psykisk terror fra din side. at j sku få dela sendt tilbake. får j virkelig se hvor ille dette er. at du selv ga utrykk for at du er en så edel og seriøs man, og sier vi skal få dette ut av verden, men så fort du får turboen og pengene for frakta.så blir det merklig stille fra deg. og når j kontakter deg yttligere. får j beskjed om å drite og dra, og ikke kontakte deg lenger. ikke f,,, nå kan du stå for det du selv sier. hvis ikke beviser du for alle hvem som er seriøs eller ikke. j henter ikke delene hos deg. du sender alt untatt blokka. siden j var grei så du slapp med palle post. send innmat i smartportpakke. fri vekt. få det sendt. og saken er biff.
Yngve Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hehe, du leverer god underholdning som vanlig!! Hmm, bare eg som mener du er en svindler!? Tja da kan du jo prøve å forklare folket hvorfor du er svartelistet på fast ford forex?? Når du snakker om politi så kan eg jo godt fortelle att eg var i kontakt med politiet. Og var på verksted først for å dokumentere standen på greiene du sendte! Problemet var att så lenge eg ikke fikk tak i deg innen de 14?`dagene en etter kjøpsloven i norge har full returett, var det vanskelig å nå frem med noen "sak" Eg ble av politiet fortalt att eneste muligheten var å stevne deg for retten(tror eg det var). Men det kunne bli en dyr affere, så det var desverre ikke noe eg ville bruke tid å penger på. Til opplysning gikk det over 2år fra eg betalte deg til eg idet heletatt fikk kontakt med deg. Så hvem så helst kan vel fårestille seg att de hadde blitt forbannet om en brukte en haug med penger på noe som viste seg å vere boss. Og derretter blir det umulig å få kontakt med selger. Det skal veldig mye til for att eg blir forbannet, men i den første tiden etter du svindlet meg hadde eg slått deg ihjel om eg hadde fått fatt i deg. Problemet er att eg ikke kommer til å bruke en eneste kalori mere på dette. Som sagt delene kan du få om du kommer å henter dem, ellers kommer eg til å hive de neste gang eg rydder garagen... De 700kr du overførte meg for frakt, ser eg på som renter for alle de åra du har skylt meg disse pengene. Og til trådstarter, bare å beklage! Håper det blir salg på tannstanga
BR Racing Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 etter du svindlet meg hadde eg slått deg ihjel om eg hadde fått fatt i deg. sier ikke dette nok om deg, vet ikke jeg. underholdning har du selv stått for. jeg var selv i kontakt med politiet etter diner trusler på sms . og de ba meg holde meg passiv til dine henvendelser. og ikke ta kontakt overhodet. siden du virketmeget truende , noe du gir godt utrykk for i forige svar. ang ford forumet. er jeg blitt svartelistet der etter dine herjinger og svartelistet meg offentlig der inne. siden du skriver alt i første innlegg som godt skrevet .så jeg ike får sjangs til forsvare meg. du skriver og at du tar frakt pengenen som renter . mafiataktikk eller?? nå får du ta til vettet for en gangs skyld. nå er det du som skal levere. og da får du ordne dette snarest. du henviser jo til hvor irriterende det er å vente. anf trådestarter. meget ok mann., han kjøpte faktisk grenrør av meg. med forskudbetalning. uten å hvite hvem jeg var. leser du på en gammel til salgstråd på forummet., vil du se flere fornøyde bmw entusiaster som gir meg god feedback. fortsetter du å svare etter dette innlegget ? da forstår ikke jeg .hva du vil.
Azeton Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Vel, Dette var en meget offentlig krangel. Vet ikke hvem sin side man skal holde med. Men, trusler på sms er litt barnslig
Yngve Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Hehe, Du er en stakkarslig person! Att DU skal henge meg ut som noe svindler tar kaka! Tro de de som vil! Det hører jo med til historien på ford forumet, att etter eg skrev det innlegget dukket det opp en haug med andre som var blitt svindlet av deg! Stemmer ikke det?? Faktisk mener eg å huske att det var bare en som skrev in posetivt om BR racing der, det var en ford power som viste seg oxo å vere deg som hadde logget deg på med nytt nick! (noe som moderatorene fant ut av) Og til Azeton, Det er lett for å bli litt barnslig når det går opp for deg att en er blitt svindlet for de siste spare pengene. Og prosjektbilen må stå over enda en sesong. Hva eg vil! Ingenting faktisk, er bare ren underholdning for meg dette!
Sunspec Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 haha, dette var en veldig offentlig krangel ja... jeg synes dere skal diskutere i en annen tråd jeg, slik at trådstarter for solgt produktet sitt
Ingebrigtsen Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Men trådstarter er jo en svindler han å så diskusjonen passer jo bra her da
D.C.V Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Dette er vel den beste tråden å ha en slik diskusjon i
haavard Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Så.. Hvor langt har motor gått som snekka sto på da..?
Yngve Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 anf trådestarter. meget ok mann., han kjøpte faktisk grenrør av meg. med forskudbetalning. uten å hvite hvem jeg var. leser du på en gammel til salgstråd på forummet., vil du se flere fornøyde bmw entusiaster som gir meg god feedback. Hva kan en si, like barn leker best!
E36Cab1 Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Anyway så ville eg ikkje ha kjøpt ei snekke ettersom det sitter tannstang i E36,hahaha!!
Anbefalte innlegg