Yngve Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Ingen videre kommentar.... Tror folk har plenty om info om deg til å gjøre seg opp sin egen mening om deg og din måte å selge ting på. Eg er jo eglentlig bare en superfornøyd kunde av deg!
D.C.V Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Vi har vel nok info om begge nå... Så jeg foreslår at dere setter en strek over dette
Yngve Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Vi har vel nok info om begge nå... Så jeg foreslår at dere setter en strek over dette Tja er vel kansje på tide! Hadde vert litt artig å vite hvilken konklusjon folk gjør seg opp etter å ha lest ALT dette... Det eneste som mangler er eglentlig bilder av delene eg kjøpte av Br racing, og som utløste alt dette maset. Skal prøve å leite de frem å få tatt noen bilder så kansje forstår min fustrasjon.
eriklepe Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 hehe ja faktisk. jeg ville ikke kjøpt eller solgt til noen av dere etter dette
BR Racing Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 gjør meg ingen ting. jeg selger til de som har kjøpt av meg før, som gir meg posetiv feedback till kamerater. omtrent kun slike henvendelser jeg får tidt og ofte. og det synes jeg er posetivt. jeg ønsker å fremstå seriøst. ikke noe tull. sånn er jeg.
RunnerM5 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Viker som en jævla såpeopera hele greia! Rådet til folk generelt må vel være å gjøre handel med seriøse firmaer, da har du en mye sterkere sak i en evt. tvist. Kanskje det koster litt mer, men det er det verdt!
Trulsen Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Herregud for en diskusjon. Og at du BR Racing ble utestengt fra Ford forumet pga useriøsitet sier jo sitt om deg, og at du Yngve fortsatt er forbanna for noe som skjedde for 5 år siden er jo helt patetisk.. Nei, ta drittslenginen på privaten.. Ikke plag andre på et forum om dette.
suprapete Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Merkelig sak dette.. Makan til såpeopera... Hva med å slå en strek over hele greia og heller oppføre dere som folk? Tror det er bedre om dere bruker tid og energi på et norskkurs så folk skjønner hva dere to skriver. Så slipper vi kanskje slike misforståelser i fremtiden.
Anbefalte innlegg