K.T Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Så var det ny bil igjen Etter uhellet med E30`en, så var det på tide med litt nyere bil. Så da ble det denne. Litt info om bilen: - 1998mod - 160000km - AC Schnitzer opptikk - 19" Hartge Classic Replica felger m/ 235/35/19 & 265/30/19 - Steptronic Utstyr som kan nevnes: -Klimanlegg -Bmw Buisness cd spiller -Integrert Bmw Telefon:) -Skinninteriør -Elektrisk soltak Planer videre: - Ny stoffmatter, helst AC Schnitzer:) - M5 speil Kom gjerne med innspill/kommetarer! Bildene blir best om du klikker på di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Fin bil det der ja... Hvor mye gav du for den, eller er det klassifisert? Vurdert noen skikkelige vinterfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Er det en slags spacer e.l. som skjuler skiven på det bildet med ac-felg ? Finfin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Fin bil det der ja... Hvor mye gav du for den, eller er det klassifisert? Vurdert noen skikkelige vinterfelger? Hehe, tror det blir min sak føreløpig Fikk med noen 15" helt vanlige felger, som var brukt til sommerfelger..Pga konen til han som hadde bilen ikke ville kjøre den med 19"erne..Så di skal legges om til sommeren, så da blir te alu vinterhjul neste sesong Er det en slags spacer e.l. som skjuler skiven på det bildet med ac-felg ?Finfin bil forresten Har berre plassert felgen inntil vinterdekket, så det er det du ser i bakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Grattis!!!med"ny"bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Grattis!!!alltid kjekt med"ny"bil. Vinterfelgene falt ikke helt i smak Er i grunn helt enig i det! Men som sagt, skal legge om til alu felger neste sesong..Fikk med noen vanlige 15"alu felger som jeg skal legge om å bruke til det..Så til neste år blir den litt bedre på vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Stilig kortholder du har!har selv maken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Stilig kortholder du har!har selv maken Hehe, ja er fornøyd me den..Pynter gjør di også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Stilig kortholder du har!har selv maken Jeg også, hehe Stilig 5'er du har fått deg K.T, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Grattis med feit bil. Blir bra med 19" på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Pen bil. Blir bra å få på sommerfelgene Men trodde E39 kom med multiratt som standard i 97..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Nice rims Hadde akuratt like på min E39 som jeg nettopp solgte. Di passer perfekt på bilen!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Pen bil. Blir bra å få på sommerfelgene Men trodde E39 kom med multiratt som standard i 97..? Hmm, si det Det vet jeg faktisk ikke..Noen andre som vet det kanskje?? Elles takk for kjekke kommentarer, gler meg til våren når sommerfelgene skal på..Kommer til å bli en helt annen bil synsmessig me di på! Må berre legge på nye dekk først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med ny BMW. AC Schnitzer og BMW passer regel veldig bra. Men, må faktisk si at jeg syns AC Schnitzer opptikken til E39 skuffer . M-Tech eller M5 opptikken syns jeg er penere, kun min mening . Ihvertfall drit RÅ felger, og få på facelift frontlykter etterhvert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Pen bil. Blir bra å få på sommerfelgene Men trodde E39 kom med multiratt som standard i 97..? nei det gjorde det ikke har det ikke i min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå