Arimanni Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 eriklepe: Eg hadde faktisk kjøyrt inn andre veien *Sikkert derfor eg fekk bot nede med jernbanestasjonen * Mitt beste (eller verste) minne var når eg kjøpte min nåverande BMW i stavanger på ein Shell stasjon klokka 2 om natta og gamlingen hadde sagt at vist han sku vere med å hente, sku han kjøyre den oppigjen. Arg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Jeg hadde egentlig ikke noe forhold til BMW før jeg var med en kar som bodde i Skien i 1994/5 en gang. Kompisen hans hadde en E30 320 Coupè som vi tok en rånerunde med. Det oppsto søt musikk og jeg har hatt BMW i huet siden det. Selv om det skulle ta sin tid før jeg fikk min egen. Med min egen bil er det nok en av gangene det var nysnø nede i veien her og jeg fikk lagt den brei og holdt den på gassen igjennom svingen. Det samt sekserlyden fra motoren da jeg drev på sitter godt i huet enda! Min råeste BMW opplevelse må vel være da jeg fikk prøvekjøre Z4M Coupè. For en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Må være en tidlig morgen jeg kjørte til ulefoss og det var skikkelig klar fullmåne ute, lyste opp den våte asfalten med skikkelig mystisk stemning, slo av lysa og hørte på him - join me og fløyt avgårde. Var som jeg var i en drøm stor mystisk skog rundt seg og våt skinnandes asfalt med fullmåne som lyste over meg, med litt hvit nysnø i kantene var skikkelig prikken over i'n. og en annen gang da jeg kjørte ned en alee med trær på vær side, sola tita akkurat fram og solstrålene sto gjennom trærne og traff asfalten og lyste den fint opp, snegle kjørte nedover og hørte på en fin sentenced sang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 *test run av e-34 M5 *e-36 cab på en nydelig sommerdag i 30 varmegrader. * Baksetet på samme caben 10 min senere med en pils i hånda * Mange turer langs norges land med min egen kjære e-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Den råeste opplevelsen var vell da jeg satt på med Z4 Ac Schnitzer. Råeste draget jeg har kjent i en bil den dag i dag. Ellers var det ikke dumt når min tidligere filleonkel hadde kjøpt seg ny 645i cab og jeg fikk nøklene kasta etter meg; "Tør du kjøre, tørr jeg låne bort" fikk jeg beskjed om. Ble forøvrig skuffet over den motoren men det er en annen historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå