Gjernes Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Om det er noen som går rundt med planer om å kjøpe en slik, så anbefaler jeg Ebay. Kjøpte denne for 805kr inklusiv frak og toll fra Tyskland, ferdig lakkert. Ser at disse koster 1218kr på GS Bildeler men da kommer frakt og lakkering i tillegg. Syns det tok seg bra ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Snerten detalj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Skikkelig stilig Ble det noe farge forskjel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Farge forskjell var noe jeg var veldig spent på, men det var det ingenting å si på. Han som hjalp meg med å montere den jobber med lakkering/oppretting, og han hadde ingenting å "pirke" på, og da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 har du en url fra der du bestilte den fra? har vært fint med en sånn på caben..blir ikke for voldsomt.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Her er linken til akkurat den jeg kjøpte. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1 Nå ser det ut som at selger har "meldt seg ut" av Ebay. Men jeg vet at han har en webshop, men jeg finner ikke adressen. Går ant å sende E-post til han på holger.wienhoven@t-online.de Eller om du søker på Ebay så er det flere som selger tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 er ikke det samme som mtech listen da? ser ihverfall gnakse lik ut som den jeg har på caben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Ser ut som m-tech listen ja. Kan vel ikke si annet enn at den ser pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Meget Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 M-tech ja, jeg skreiv M3 list som overskirft, men det kunne vell like godt ha stått M-tech. E46 M3 er hvertfall levert med denne orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Den originale er litt rundere i fasongen, men sikkert ikke så mange som legger merke til det i forbifarten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Forskjell på sedan vs coupè/cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2007 Forskjellene på coupe og sendan er vell mange generelt, men når det gjelder disse M-tech spoilerene / listene, så vil jeg tru at de passer overens på begge. Er bagasjeromsluka mindre på en coupe da? Når det gjelder fasongen på disse fra orginal M3, så har jeg faktisk ikke lagt merke til det. Men så har ikke jeg studert disse heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gjør seg den der på E46. Har en ulakkert liggende til min E36 jeg også, men ikke helt bestemt meg om den skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hva brukte du for å feste den? Super-super lim eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå