Mack10 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Har kjøpt meg nye høytalere og diskanter framme og montert disse.. Sitter nå igjen med et delefilter som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med.. hehe Er 6 innganger på delefilteret, Input, Woofer og Tweeter fordelt på 2 hver. Hvilken skal kobles mot hva!? Og er det plass til delefilteret bak i panelet!? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 På woffer setter du det største elementet , og på tweeter setter du den lille diskanten. så setter du inn kablene fra forsterkeren på input . Så skal det fungere Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Åpnet delefilteret og ser inni at det går ann og stille på tw level.. Den stod på low når jeg fikk den da.. Men skal den stå på low, mid eller hi!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 mid.. kople ferdig og prøv deg fram tw= tweeter.. kan stille på den slik at du får den til å spolle lavt eller høyt. men prøv deg fram.. til DU finner den beste lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Du får nok plass til filteret inni døra. Jeg har satt mitt slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå