Hakon Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 hvordan er det mulig å være så idiot at man kjører så fort ett sted det KAN være foto-boks.... man må jo forsikre seg mot slikt før man drar på så jævlig... en ting er Politikontroll med laser.. men fotobokser bør man jo kunne klare å unngå.
Sandersen Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Hva tror du han tenkte da det det blinket fra fotoboksen? "Ahh SHIT!! "#¤*#"¤Æ%"§*" noe i den duren kanskje?
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Hva tror du han tenkte da det det blinket fra fotoboksen? Jeg tror han pissa seg ut og skjønte at han skulle i fengsel + en helvettes bot..
M3/M5 Skrevet Februar 11, 2007 Skrevet Februar 11, 2007 Trur jeg vet hvem dette er... Er overhode ikke sikker. Men va snakk i at broren til en kompis ble tad i ei enorm fart. Å han kjøre bmw.. Å han er ikke den skarpeste kniven i skoffa. Å han er ikke kjent i område der han ble tad av boksen... Men som skat. Vet jo ikke om det er han. Men samme bil trur jeg det er.. Men dæven kor kipt å bli tad i den farta! Fy faen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå