Ronny M Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163928 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Lol for en gjeng, jeg har hørt att svenskene åpner døra for å slippe ut kløtsjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Det er det værste jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Ha ha, det kan faen ikke være mulig! De mente de tok en riktig beslutning... heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Dette var jo så dumt at jeg vet ikke helt om jeg tror på det.. makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Det der høres jo helt utrolig ut! Nesten FOR utrolig. Hvordan i all verden kan de begynne å kappe taket på en bil som er like hel og fin, og helt tydelig ikke har vært innblandet i ulykken? Synes det der hørtes merkelig ut jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 hahahha LÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Slik jeg leste det i svenske Expressen.se, hadde taxisjåføren plassert skadde folk i taxien, så da AMK kom kappet brannvesenet. Fordi man skal være forsiktig med å flytte mye på folk som kan ha alvorlige skader som ikke er synlige med det første. Heller en bil enn et menneskes liv på spill kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Å HERREGUD!!!! Men jeg synes det virker utrolig at ingen gikk ut av bilen før de fikk sjangsen til å klippe hele taket av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Å HERREGUD!!!! Men jeg synes det virker utrolig at ingen gikk ut av bilen før de fikk sjangsen til å klippe hele taket av? Hehe. Enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Haha! De spurte selv om å få varme seg i taxien, 25 blå ute, så de kan jo ikke ha vært så hardt/alvorlig skadd hvis de for egen maskin har klart og sette seg inn i varmen? Så jeg syns også det er rart at de ikke selv kunne gå ut og forklare situasjonen da AMK og Brannvesenet ankom, samt vise at de ikke var alvorlig skadd! Denne beslutningen om å kappe taket er jo totalt feil! Er spent på hvordan det blir med forsikringsoppgjøret i denne saken... Dumme svensker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Hehe Går det ann å ha så uflaks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 herregud er det mulig=) lool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Dette virket som en beslutning fra en klippegal redningsarbeider som aldri har åpnet noe annet enn sardinbokser tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå