Gå til innhold

Skal jeg sette på vinge eller ikke på min E34? (med bilder)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm... Nå er jeg omtrent akkurat like langt som jeg var før jeg lagde denne posten, hehe. Men jeg heller mer mot å sette den på.

Ja, vet hengerfestet er stygt. Har vurdert å ta det vekk.

Hvor mye gir du for den aequitas - veritas?

Så du kan altså selge den? :) Høres bra ut! :D

Er den brukt eller helt steike ny? :wink:

Er det avtakbart hengerfeste? Hvis du skal kvitte deg med den så kan jeg kjøpe den også av deg! :lol:

Gi meg priser, så skal jeg vurdere saken! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Nå er jeg omtrent akkurat like langt som jeg var før jeg lagde denne posten, hehe. Men jeg heller mer mot å sette den på.

Er det avtakbart hengerfeste? Hvis du skal kvitte deg med den så kan jeg kjøpe den også av deg! :lol:

Jeg vet ikke helt om jeg skal sette den på da, så hvis jeg ikke skal gjøre det, så selger jeg den. Den er som ny. Lakken er ganske så fin på den (lakkert svart), så hvis du skal ha en annen farge, så er det bare å matte ned den lakken. Gi bud på den.

Nei, er ikke avtakbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg skal sette den på da, så hvis jeg ikke skal gjøre det, så selger jeg den. Den er som ny. Lakken er ganske så fin på den (lakkert svart), så hvis du skal ha en annen farge, så er det bare å matte ned den lakken. Gi bud på den.

Nei, er ikke avtakbart.

Ok, da byr jeg deg 1000 kroner da! :)

Den kroken kan du få et par hundringser for.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da så! Har vært i kontakt med koed angående en M5 vinge som jeg skal få for 1200 kroner.. Ikke drøy for lenge med avgjørelsen da..Er ganske interessert siden det er bremselys i den! :wink:

Antar at lakkering vil koste bortimot 500 kroner.. :)

( Rett meg hvis jeg er helt på bærtur! )

Hva blir det til med den kroken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da så! Har vært i kontakt med koed angående en M5 vinge som jeg skal få for 1200 kroner.. Ikke drøy for lenge med avgjørelsen da..Er ganske interessert siden det er bremselys i den! :wink:

Okei... Jeg gir deg svar på onsdag eller noe jeg. Skal til lakkereren da.

Kroken selges ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en anti-vinge person, så jeg ville ikke montert visst det var min bil.

men, om du først skal ha vinge så var ikke denne så ille i mine øyne da.

Jeg var også en anti-vingemann men kjøpte for en stund siden E36 Coupe med M3 GT vinge så jeg har snudd litt.. hehe ;)

Men jeg mener nok at E34 er penest og renest uten vinge, evt med den lille som er mer diskrè og ikke ødelegger linjene..

Men det er ikke stygt med den der da, men siden du ville ha vår personlig mening så...

Lykke til uansett :) og husk; Det viktigste er at DU blir fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 for lakkering er billig! Jeg måtte ut med 1500,- for en bakrutespolier på e36 sedan..

Angående spoiler. Ikke med mindre det er org m5 uten bremselys.. (min mening :P )

M5_005_2006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 for lakkering er billig! Jeg måtte ut med 1500,- for en bakrutespolier på e36 sedan..

Angående spoiler. Ikke med mindre det er org m5 uten bremselys.. (min mening :P )

Ok, jeg har ikke peiling angående lakk og priser! :lol:

Men 1500 var dyyyyrt! :roll:

Koed selger flere sånne spoilere som har stått på M5 for 1200 kroner, og den er veldig pen på E34! :P Vurderer å kjøpe en sånn, men er litt interessert i bremselys i vingen egentlig.. :wink: Men har ikke bestemt meg helt ennå.. :)

M5_005_2006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...