BMWPower Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Da har jeg fått valset litt, og sommerfelgene er endelig på Har også montert crom nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Da er du klar for sommeren Ser meget bra ut. Det var kun en innbretting av kanten bak som var nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 peneste touringen jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Utrolig! Perfekt farge, senk, felger og rett å slett alt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Meget pent. Eneste som mangler er somsagt speil og motor. Klarer ikke helt å like diesel i "sportslige" biler... Men nydelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Hei BMWPower Ja da var felgene og senken på plass. Jeg fikk feil senk fra H&R så det som sitter på nå er 35/35mm men det jeg ville ha skulle være 35/20. 35/35mm er vel det samme som deg. Det kan være jeg ser litt feil på bildene men ble min lavere bak en din hmmm.. Jeg lastet vel 200 kg bak i bilen og da stakk dekkene et godt stykke opp i skjermen og da begynnte den å subbet.Men uten last subbet den ikke ( kan ha en person baki uten problem). En kan jo ikke ha det sånt, så jeg kommer til å heve den 15mm bak. Eller ka meine du... Slenger også med et bilde av fronten samt hekken, så kan du sammenligne om det er forskjell på senken. Håper på tilbakkemelding fra deg om det ser likt ut... Mvh Padi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Blitt bra den bilen din. Hartge felgene gjør seg absolutt på E46. Noe Padi også har funnet ut ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Padi, ble meget pent ja, men jeg syns nok den ble i overkant lav bak ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 Grommeste e46 touring jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Padi, ble meget pent ja, men jeg syns nok den ble i overkant lav bak ja . Takk for det He He ja jeg er enige i det. Men det er rart at jeg har samme senk som BMWPower har. Hvorfor er ikke bilen hans så lav som min er bak da. Ikke vet jeg, men kan det være at jeg kanskje har M-Tech understell som gjør at min er lavere (har sett i listen over orginalt utstyr og det står ikke noe der om M-Tech understell.) Men hvis jeg hadde hatt dårlige dempere så ville jo ikke bilen blitt noe lavere fordi om. Det er jo fjørene som holder bilen oppe og demperen som, ja demper hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Hei BMWPowerJa da var felgene og senken på plass. Jeg fikk feil senk fra H&R så det som sitter på nå er 35/35mm men det jeg ville ha skulle være 35/20. 35/35mm er vel det samme som deg. Det kan være jeg ser litt feil på bildene men ble min lavere bak en din hmmm.. Jeg lastet vel 200 kg bak i bilen og da stakk dekkene et godt stykke opp i skjermen og da begynnte den å subbet.Men uten last subbet den ikke ( kan ha en person baki uten problem). En kan jo ikke ha det sånt, så jeg kommer til å heve den 15mm bak. Eller ka meine du... Mvh Padi Heisann... Ser her ja, dette ble jo meget pent. Va er dim på felgene da?? Du har helt rett at din er lavere enn min, og det er en god grunn til det. Etter jeg hadde valset, tok jeg ikke tjangsen på at dekka skulle subbe når jeg sko på tur. Så jeg har montert org fjærer bak hehe... Det er org M-Tech fjører, så den senker 15 eller 20mm, husker ikke helt hvor mye M-Tech fjører senker. Skal ha på H&R fjørene igjen, men da må jeg mulig valse litt til. Ellers takk for positive tilbakemlder Har bestillt M3 speil, håper de kommer etter påske en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Heisann... Ser her ja, dette ble jo meget pent. Va er dim på felgene da?? Takk for det. Felg dim er 19" med 225/35 og 255/30 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Da er du klar for sommeren Ser meget bra ut. Det var kun en innbretting av kanten bak som var nødvendig? Er nesten klar for sommeren ja Mangler kun soting på rutene og M3 speil, så e eg klar!! Hadde håpt at det var kun en innbretting av kanten som var nødvendig, men det er en org fuge i skjermen på denne bilen. Så vi måtte valse med fugen i, ville ikke ta den bort pga det beskytter mot rust og drit. Så det ble en liten valsekant, men det ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Meget pent.Eneste som mangler er somsagt speil og motor. Klarer ikke helt å like diesel i "sportslige" biler... Men nydelig å se på. Dette er min første diesel bil, og valgte diesel pga det blir mye kjøring framover, da er denne MYE billigere i drift. Er meget fornøyd med den til nå. Så er det fordel med stasjonsvogn når jeg skal bli pappa i september. Men når barnevogna ikke lenger trengs, blir det E46 M3 No doubt! Må bare prøve og være litt "fornuftig" nå,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå